Cea mai închisă nuanță de negru din lume a fost aplicată pe un Porsche 911

Autor: Ionuț Vîlciu acum o lună Știri auto

Un atelier de tuning din Japonia a vopsit un Porsche 911 într-o nuanță de negru care absoarbe lumina aproape în totalitate.

Pentru cei cărora li se pare că mașina lor este prea lucioasă și că reflectă prea mult din razele de lumină care o lovesc, un atelier din Japonia are soluția. Atelierul Pit One Customs oferă o nuanță de negru despre care spune că este atât de profundă încât poate absorbi lumina în proporție de 99,6%. Această nuanță se numește Musou Black și se spune că ar fi cea mai neagră vopsea de pe piață.

Atelierul ales un Porsche 911 pentru a experimenta acest tratament. Cu tipul acesta de vopsea aplicat, mașina arată de parcă își pierde din formă.

Arată ca un nor de fum sau ca o umbră. Per total, mașina devine o veritabilă gaură neagră.

Mai negru decât Vantablack?

Nu ar fi prima dată când vedem o astfel de culoare. În urmă cu aproximativ trei ani, cei de la BMW aduceau în atenția publicului un BMW X6 vopsit în nuanța Vantablack. Pe acea mașină au fost obținute rezultate similare cu ceea ce vedem acum pe acest Porsche 911. Din punct de vedere impact, ambele reușesc să facă același lucru. Ambele reușesc să extirpe orice urmă de reflexie și să lase din mașină doar un contur. Dacă ne vom uita la ele, atât la acest 911, cât și la modelul X6 amintit, vom observa că din toată marea de negru, doar blocurile optice se mai disting.

Diferența dintre Vantablack și Musou Black este modul în care sunt construite. Vanta Black este un înveliș menit să absoarbă căldura și să protejeze lentilele care captează imagini în spațiul extraterestru. Musou Black este o vopsea pe bază de acrilic, cam ca toate celelalte folosite în industrie.

Cei ce vor să își vopsească mașina în acest mod vor fi nevoiți să aibă rezerve financiare sănătoase. O sticluță de 100 de mililitri costă aproximativ 18 euro.

Sursa: Car and Driver



Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. citește mai mult

Comentarii
Inchide