Cele mai tari maşini chinezeşti care vor apărea la Salonul Auto de la Beijing. GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 22 apr. 2016 Știri auto

 


Ultimele calcule au arătat că mai mult de 20 de milioane de maşini au fost vândute în China anul trecut, ceea ce face din piaţa chinezească cea mai mare piaţă auto din lume. Având în vedere cifrele care se îregistrează din vânzările de maşini nu este surprinzător faptul că mulţi producători de automobile construiesc vehicule special pentru piaţa din Asia de Est.

În acest context site-ul autocar.co.uk ne ţine la curent cu noile apariţii ce vor avea loc la Salonul Auto de la Beijing care urmează să înceapă săptămâna viitoare. 

1. Chery FV2030

Chery a dezvăluit conceptul unei maşini electrice chiar înaintea Salonului Auto de la Beijing. Numele lui, FV2030, şi stilul futurist – atât la interior, cât şi la exterior – sugerează că acest concept este pur experimental. 

2. LeEco LeSEE 

LeEco, firmă care a colaborat la proiectul Aston Martin RAPIDE, precum şi la Faraday Future, va lansa rivalul lui Tesla Model S la Salonul Auto de la Beijing. Prescurtarea LeSEE vine de la ”Super Electric Ecosistem”. Deşi a fost dezvăluit înainte de Salon, mai multe detalii vor apărea după deschiderea ce va avea loc săptămâna viitoare.

3. Senova OffSpace

Senova, o ramură a Beijing Automotive Industry Holding Co., va prezenta la Beijing conceptul OffSpace SUV. Modelul a fost previzualizat într-o serie de fotografii destul de întunecate, şi cu toate că detaliile nu se văd bine, design-ul maşinii este destul de clar.

4. IAT SUV

IAT a început lucrul la acest SUV încă din 2002, dar abia anul acesta va fi prezentat oficial. Design-ul unghiular al maşinii aminteşte de conceptul Lexus LF-NX, dar nici un detaliu nu a fost dezvăluit în legătură cu dimensiunile sau motorizararea. 

5. Geely Emgrand GS

Compania Geely a luat amploare în ultimii ani, iar cu modelul GC9 lansat anul trecut la Shanghai a câştigat premiul Maşina Anului 2016 în China. GS continuă noul ”limbaj” de design dar de data aceasta sub forma unui SUV. 



6. Zotye SR8

SR8 este o altă sosie a maşinilor germane, dar de data aceasta una care seamănă cu Porsche. În ultimii ani Zotye şi-a dezvoltat o notorietate pentru copycats (termen care însemnă o copie a unei maşini celebre), în special pentru gama de SUV-uri, şi nici în acest an nu dezamageşte scoţând un model aproape identic cu Macan. 

7. Borgward BX7

Este posibil ca pasionaţii de maşini să-şi aducă aminte de brand-ul german Borgward, brand care şi-a încetat activitatea în 1960. Din anumite motive compania chineză BAIC a crezut că resuscitarea numelui ar adouga maşinilor sale un aer de exclusivitate. Cu toate acestea în afară de nume maşina nu are nici o legătură cu Germania. 

8. Beijing Auto electric supercar

Încă un supercar electric va fi lansat la Beijing, doar că acesta este atât de nou încât nu a primit nici măcar un nume. Se ştie despre el doar că este dezvoltat de BAIC într-un centru din Barcelona, şi că are la bază structura unei maşini de curse. 

9. Roewe RX5

Detaliile în privinţa lui RX5 sunt extrem de limitate. În afară de fotografiile teaser nu mai ştim decât că este vorba de un SUV ce cuprinde motoare de 1.4 litri pe motorină şi 1.6 litri pe benzină. 

10. Chery Tiggo 7

Alături de Geely şi BYD, Chery a fost în trecut unul dintre cele mai bine vândute branduri din China. În timp însă, vânzările au scăzut, iar în acest moment compania supravieţuieşte în mare parte din fondurile furnizate de administraţia locală. Fotografiile spion cu Tiggo 7 ne dezvăluie un SUV atractiv cu opţiuni de motoare alcătuite din unităţi pe benzină de 1,5 litri şi 2,0 litri. Cu toate acestea Chery va trebui să-şi îmbunătăţească în mod serios calitatea produselor dacă vrea să reintre în liga mare. 


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide