Citroen are o nouă identitate vizuală. Acesta este noul logo

Autor: Adrian Somai 27 sept. 2022 Știri auto

Citroen se pregătește intens pentru tranziția către noua eră electrică a industriei auto, francezii dezvăluind acum o nouă identitate vizuală a mărcii. Vorbim, mai exact, despre un nou logo care reinfățișează logo-ul original al constructorului francez din 1919. Este cel de-al zecelea logo pe care producătorul din Hexagon îl adoptă în întreaga sa istorie ce se întinde pe parcursul a 103 ani.

Nu este pentru prima data când facem cunoștință cu noul logo, acesta putând fi văzut și în urmă cu mai bine de trei ani, cu ocazia prezentării conceptului Citroen 19_19, un rover lunar care a fost dezvăluit cu ocazia aniversării unui secol de existență a producătorului din Hexagon. Inspirat din industria aeronautică, Citroen 19_19 ne-a fost prezentat drept o posibilă mașină a viitorului, care ar putea asigura pasagerilor călătorii confortabile pe distanțe lungi.

Logo-ul inițial al mărcii franceze, cel din 1919, era colorat într-o nuanță de albastru marin și galben, însă acum vă fi utilizată doar o nuanță de albastru Monte Carlo. Totuși, logo-ul care va putea fi observat pe mașinile Citroen va fi în infraroșu, ceea ce înseamnă că vom vedea o nuanță ceva mai portocalie față de cea folosită la momentul actual.

Citroen se află în fața “celui mai interesant capitol din istorie”

Noul logo va apărea în premieră pe un concept car care urmează să fie lansat peste numai câteva zile. Francezii se dovedesc însă a fi extrem de secretoși cu privire la surpriza pe care ne-au pregătit-o, despre acest concept care urmează să fie dezvăluit stiindu-se pentru moment doar că este un vehicul de familie. Apoi, noul logo va fi integrat pe toate mașinile construite de Citroen începând cu jumătatea anului viitor.

Vincent Cobee, director general al constructorului francez, s-a declarat extrem de entuziasmat de această schimbare a identității vizuale de marcă, susținând că “este momentul oportun pentru Citroen să adopte un nou look modern și contemporan acum, pe măsură ce marca se îmbarcă în probabil cel mai interesant capitol din istoria sa de 103 ani”. Lăsând la o parte logo-ul, din noua identitate a mărcii va mai face parte și noua deviză “Nothing Moves Us Like Citroen”.

Sursa: Autoexpress

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Stellantis


Adrian Somai
Adrian Somai
Am studiat cursurile Facultății de “Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori” din cadrul Academiei de Studii Economice București. Lucrez în presă de mai bine de cinci ani, colaborând de-a lungul vremii cu diverse publicații precum Ziarul de Sport, Cars.ro sau Manager.ro. Mi-a plăcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide