Compania chineză care vrea să bată Volkswagen și Toyota

Autor: Marius Vișan 16 aug. 2021 Știri auto
Compania chineză care vrea să bată Volkswagen și Toyota

Producătorul chinez de automobile electrice Nio vrea să lanseze un nou brand auto ce va rivaliza cu Volkswagen și Toyota.

Deoarece Nio consideră marca sa existentă ca un rival pentru BMW și Audi, acum se aventurează în zona de mașini mai accesibile.

„Relația dintre Nio și noua noastră marcă va fi asemănătoare cu cea a Audi-Volkswagen și Lexus-Toyota”, a declarat William Li, directorul executiv al Nio. „Vrem să oferim produse și servicii mai bune la prețuri mai mici decât Tesla Inc”, a adăugat el, afirmând totodată că Nio nu va lansa un vehicul pentru a concura cu Wuling Hong Guang MINI EV construit prin intermediul joint-venture-ului GM și SAIC.

În prezent, producătorul chinez de automobile construiește trei SUV-uri

Producția are loc în orașul chinez Hefei și, la cele mai recente rezultate financiare, a raportat o pierdere de 659,3 milioane de yuani (101,8 milioane de dolari) în al doilea trimestru, cu 45,4% mai puțin decât un an mai devreme.

De asemenea, Nio a raportat livrări de 21.879 de vehicule între aprilie și iunie, mai mult decât dublu față de cele 10.331 de unități vândute în aceeași perioadă a anului trecut.

Gama de modele Nio va crește anul viitor odată cu venirea pe piață a berlinei ET7, în timp ce alte două modele vor intra pe piață în 2022. În China, prețul pentru ET7 începe de la 378.000 de yuani (aproximativ 58.300 de dolari), dar acest preț nu include bateriile. Cu tot cu baterii clienții pot cumpăra ET7 cu suma de 448.000 de yuani (aproximativ 69.200 de dolari).

Li nu a precizat care va fi momentul exact când compania va lansa noua marcă și nici nu a spus ce formă va lua primul model.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Nio


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide