Cu fiecare tuning Streetmaniacs, românii arată că sunt tătici la sportul ăsta [GALERIE FOTO]

Autor: Alexandru Banu acum 4 ani Știri

Când te-ai apucat de modificări, ce modificări i-ai făcut şi cât ţi-au luat ca timp?

M-am apucat de modificări acum 3 ani, am început prin a pune la punct tot ce este legat de mecanică, şi asta recomand tuturor să facă primul lucru. Important este ca maşina să aibă frâne bune, direcţia la fel, cât şi suspensia.  În a doua etapă m-am apucat de caroserie, reparaţii capitale de tinichigerie apoi vopsită complet. Am continuat prin evazarea aripilor, un kit exterior GTI, prelungirea din faţă am înlocuit-o cu una de Seat Toledo 1L, au urmat jantele Japan Racing JR 10, faruri mk4 look smoke, evacuare GTI, grilă faţă fără semn, am prelungit puţin capota peste faruri, am schimbat suspensia stock cu o suspensie sport reglabilă pe duritate şi înălţime şi după toate astea am început interiorul: scaune şi banchete Recaro, volan sport concav OMP, am pus plasmă la ceasurile din bord, am înlocuit toate becurile din interior cu leduri şi am înlocuit orice piesă ruptă sau zgâriată.

Unde ai făcut-o, câţi oameni au lucrat la ea?

Maşina a fost pregătită la service-ul unde lucrez, Auto Zetec Car, am fost ajutat de majoritatea colegilor pe parcursul modificărilor.

Ai avut vreo problemă tehnică în timpul modificărilor? 

Singura problemă pe care am tot întâmpinat-o, dacă îi spot spune aşa, a fost fitmentul…..greu cu configuraţia jantelor pe care le am, dar cu timpul am reuşit să rezolv acest „hop”.

E ceva ce ţi-ai fi dorit să-i faci în plus şi nu ai reuşit?

Cred că orice pasionat îşi doreşte ceva nou la maşină, nu există ziua în care spui:  „gata, am terminat totul”. Idei apar mereu, iar ca să răspund la întrebare, tot amân să înlocuiesc motorul 1.8 GT cu un 1.8T, însă toate la timpul lor.

E prima maşină pe care o modifici sau ai mai modificat altele în prealabil? dacă da, ce? 

A mai fost înaintea Golfului un Mondeo mk1, din 1993 dar îl consider un mic eşec, nu prea aveam habar de „modificări” în acea perioadă. Au fost modificări minore.

Cât costă maşina asta acum – preţul intial model stoc + modificări

Am cumpărat maşina cu 1500 de euro şi am investit ceva în ea, timpul nu-l mai pun la socoteală, cât despre modificări şi mă axez doar pe modificări…cred că peste 5000 de euro lejer

Mai sunt în Bucureşti maşini că ale tale sau poate chiar mai tari?

Da, sunt destule golfuri făcute bine, nu numai în Bucureşti, cât şi în ţară.

GOLF III ANDREI (GALERIE FOTO)

De ce pasiunea asta cu „stricatul” maşinilor? Mulţi vă acuza că nu puteţi merge cu ele aşa joase şi că nu mai sunt funcţionale

 Îi pot spune şi un mod de viaţă, e greu să mergi jos, însă cu ambiţie şi mare răbdare, reuşeşti. De mic mi-au plăcut maşinile cu gardă joasă, îmi place mult când buza jantei este la nivel cu aripa. E o pasiune relativ scumpă să „strici” maşina dar foarte frumos, ajungi să cunoşti foarte multe persoane, ţi se dezvoltă imaginaţia foarte mult.

Ştiu că suntem acuzaţi că stricăm, asta e doar în imaginaţia lor, preferăm asta…decât timbre… era un citat, nu mai ţin minte unde l-am văzut  „Maşina s-a născut o copie, fă-o să moară unică” 

 

 

 

 

  



Comentarii
Inchide