Cum reacționează o Dacia Logan la o manevră de evitare la 140 km/h? – VIDEO

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 luni Știri auto

Un exemplar de Dacia Logan a fost supus unei manevre de evitare. Testul a fost efectuat la 140 de kilometri pe oră.

Dacia Logan a ajuns la cea de a treia generație. Noul Logan a fost lansat în 2020. Principiul a rămas același: un sedan de dimensiuni compacte, cu patru uși. Din punct de vedere mecanic, mașina respectă rețeta Loganului original. Astfel, avem pe față o suspensie independentă de tip MacPherson, iar în spate avem bară de torsiune.

La prima vedere, nu pare o configurație tocmai dinamică, dar își face treaba cu brio. Se pare că se descurcă destul de bine și atunci când vine vorba de testele dinamice.

Cum stă Dacia Logan la 140 de kilometri pe oră?

Răspunsul este că stă bine. Silviu Toma, care este instructor de pilotaj, a arătat că se pot efectua manevre, în siguranță, și cu Loganul.

Așa cum spuneam, poate că la o primă vedere nu pare vreo super sportivă, nici nu este și nici nu își dorește să fie. Dar mult îndrăgitul Logan a reușit să se descurce exemplar în testul la care a fost supus.

Testul s-a desfășurat într-un mediu controlat, pe circuit. Loganul s-a comportat foarte bine și a răspuns bine la schimbările de viteză bruște la care a fost supus.

Silviu Toma a scris în descrierea clipului postat pe pagina sa de Instagram că Dacia Logan stă „incredibil”.

„Incredibil cum stă DACIA LOGAN la evitarea de urgență la 140km/h!”, a spus Silviu Toma.

Prețurile pentru un Logan nou încep de la 13.600 de euro cu TVA inclus. Pentru această sumă primești un Logan în echiparea Expression, care este echipat cu un motor de 1,0 litri și o cutie manuală cu cinci rapoarte. Mai există și versiuni cu GPL sau cu transmisie automată de tip CVT.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Silviu Toma (@silviu.toma)

Sursa: Silviu Toma Instagram

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Silviu Toma Instagram


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide