Cum vor arăta showroom-urile Dacia anul acesta

Autor: Cristian Gubandru 14 feb. 2022 Știri auto

Reprezentanțele Dacia își vor schimba anul acesta designul. Bazându-se pe o nouă identitate vizuală dezvăluită vara trecută, designul mărcii ajunge acum la reprezentanțe. Primul dealer cu noua imagine este reprezentanța Dacia din Melun, Franța, inaugurată în ianuarie 2022.

În 2022, Dacia continuă să-și promoveze poziționarea unică cu un nou model de concesiune, unul care îmbină simplitatea cu autenticitatea, natura și tehnologia. Până la finalul anului, Dacia vrea să transforme nu mai puțin de 1.000 de dealeri.

Intră în GALERIA FOTO

„Am început prin a lucra la exterior pentru că este partea cea mai vizibilă. De asemenea, aveam deja o bază solidă, așa că nu a trebuit să inventăm un concept cu totul nou. Provocarea a fost în aplicarea noii identități vizuale a Dacia fără a schimba modul în care erau deja structurate reprezentanțele”, a declarat Thomas, Dacia VP, Sales and Marketing Efficiency.

Afară, un totem mare marchează intrarea în dealer. Baza sa este din lemn, iar partea superioară este din metal de culoare kaki și încorporează noua emblemă a mărcii în alb.

Un al doilea totem, situat lângă ușa din față, oferă informații practice. O linie groasă de culoare kaki parcurge contururile fațadei clădirii principale. Acolo se află showroom-ul autovehiculelor Dacia. Secțiunea superioară a fațadei, deasupra ferestrei principale, prezintă logotipul mărcii cu litere cu iluminare. De culoare kaki ziua, logotipul este alb când este iluminat noaptea.

Zona de recepție va fi un spațiu primitor, astfel încât clienții să se simtă în largul lor când vorbesc cu personalul de vânzări și cumpără un vehicul.

Gama de modele Dacia va primi noua emblemă anul acesta

În ceea ce privește gama de modele, aceasta va primi noul logotip și noua emblemă Dacia în cursul semestrului al doilea din 2022. Simbolurile acestei schimbări sunt reprezentate de noul logotip și de noua emblemă. Aceste două elemente au fost imaginate în cadrul echipei de Design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia.

Logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. Aspectul geometric al logotipului creează impresia că succesiunea de litere care îl compun se află într-o mișcare specifică unui angrenaj mecanic.

La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță.

Sursa: Dacia

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Dacia


Cristian Gubandru
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax, parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn, parte ... citește mai mult

Comentarii
Inchide