Czinger 21C V Max, mai rapid decât Koenigsegg Regera

Autor: Adrian Somai 18 iul. 2023 Știri auto

A trecut aproape un an de când Czinger 21C V Max a fost prezentat pentru prima dată publicului prin intermediul unei serii de randări detaliate, însă ediția din acest an a Festivalului Vitezei de la Goodwood ne-a dat șansa să facem cunoștință așa cum se cuvine cu noua versiune de performanță a hypercar-ului.

Czinger 21C V Max este o versiune gândită de constructorul american pentru performanțe și viteze maxime. Pentru a ieși cât se poate de mult în evidență, hypercar-ul a fost prezentat la Goodwood cu o caroserie vopsită într-o nuanță de culoare portocalie Golden State of Mind. Caroseria noii versiuni 21C V Max a fost complet regândită, americanii renunțând la majoritatea elementelor aerodinamice. În plus, potrivit Carscoops, caroseria a fost alungită pe modelul deja cunoscut al lui McLaren Speedtail sau Bugatti Chiron Super Sport 300+.

Așa cum susțineau americanii de la conducerea Czinger încă din urmă cu un an, cele mai importante surprize le avem abia atunci când aducem în discuție partea tehnică a noii versiuni 21C V Max. Și asta pentru că motorizarea gândită de americani îi permite să reușească câteva cifre de performanță mai mult decât excelente.

Czinger 21C V Max, motor V8 cu 1.250 CP

Versiunea de performanță a lui Czinger 21C este echipată cu o unitate de motorizare V8 cu capacitate de 2.88 litri, twin-turbo hybrid, capabilă să dezvolte nu mai puțin de 1.250 de cai putere. În aceste condiții tehnice, hypercar-ul promite o accelerație de la 0 la 96 km/h posibil de realizat în numai 1.9 secunde.

Mai mult decât atât, repriza 0 – 250 mile pe ora – 0 (0 – 402 km/h – 0) ar fi posibilă în aproximativ 27 secunde după spusele celor de la Czinger. În aceste condiții, noul 21C V Max ar bate recordul de 28.8 secunde stabilit recent de Koenigsegg Regera.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Czinger


Adrian Somai
Adrian Somai
Am studiat cursurile Facultății de “Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori” din cadrul Academiei de Studii Economice București. Lucrez în presă de mai bine de cinci ani, colaborând de-a lungul vremii cu diverse publicații precum Ziarul de Sport, Cars.ro sau Manager.ro. Mi-a plăcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide