Modelul Dacia despre care foarte puțini oameni vorbesc. Este o alternativă ieftină la orice SUV

Autor: Marius Vișan 21 mai 2021 Știri auto

Toată lumea așteaptă cu mare nerăbdare Dacia Duster cu 7 locuri, însă producătorul din Mioveni are deja în gama sa o mașină asemănătoare.

Dacia Lodgy este un monovolum compact construit de către producătorul român Dacia, lansat oficial la Salonul Auto de la Geneva din 2012. Modelul poate fi configurat pentru a putea transporta 7 persoane. Cu toate acestea nu a avut un foarte mare succes pe piața. Motivul ar fi că are un design destul de pătrățos, să spune așa, care aduce mai mult cu o dubiță decât cu o mașină modernă.

Cei care nu sunt preocupați de aspectul mașinii ci de funcționalitatea ei o vor aprecia. În primul rând, Dacia Lodgy este foarte spațioasă. În al doilea rând pe ea se găsesc tehnologiile și motorizările bine-cunoscute în familia Dacia. Nici prețul ei nu este exagerat de mare, iar pe piața mașinilor rulate este chiar foarte accesibilă.

Pe mobilde.de am găsit un exemplar Dacia Lodgy (2012) care se vinde cu suma de 5.500 de euro

Are un rulaj de 154,000 de km și un motor diesel de 1,461 cc care produce 107 CP. Proprietarul mașinii o vinde împreună cu un set de anvelope de iarnă. Al doilea rând de scaune este pliabil, așa că spațiul de încărcare poate fi extins cu ușurință.

Intră în GALERIA FOTO

De ce fug, de fapt, clienții de monovolume?

Răspunsul este simplu: pentru că aceste mașini nu sunt suficient de ”cool”? În ziua de astăzi segmentul SUV este ”pe val”, iar orice mașină care nu arată a SUV are șase destul de mici să iasă în evidență.

Vânzările au dovedit că înainte de performanțe sau de confort este designul. Istoria automobilului este scrisă de mașini frumoase. Imaginea reprezintă cea mai importantă trăsătură a acestuia din simplul motiv că cel care dorește să cumpere unul reacționează în primul rând la cum arată mașina respectivă.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Tags:

Sursa foto: mobile.de


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide