Dacia semnează un contract de reprezentare cu asociația germană ADAC

Autor: Adrian Somai 22 nov. 2022 Știri auto

Dacia a semnat un parteneriat important cu asociația ADAC din Germania în vederea vânzării de autoturisme în leasing. Clienții germani ai ADAC vor putea să își îndrepte atenția începând de acum către mai multe modele din gama producătorului român cu sediul la Mioveni, printre care Jogger, Duster, Sandero și Sandero Stepway.

„În prezent, ne extindem portofoliul de leasing cu GPL, deoarece dorim să oferim membrilor ADAC și alte opțiuni de mobilitate alternativă, pe lângă accentul pus pe electromobilitate. Prin urmare, suntem foarte bucuroși de noul parteneriat cu Dacia, acesta fiind un lider în sectorul GPL” transmite asociația germană prin intermediul site-ului oficial.

În plus, asociația mai transmite membrilor săi că “Leasing-ul, în special ca opțiune de utilizare temporară, este ideal pentru formele alternative de conducere. Membrii ADAC pot afla cu ușurință dacă această variantă se potrivește profilului lor de mobilitate. Prețul GPL este relativ stabil, un avantaj major pe piața volatilă a carburanților, iar în prezent este cu aproximativ jumătate mai ieftin decât motorina”.

De asemenea, ADAC aduce în discuție și efectele de mediu ale utilizării GPL, emisiile de CO2 fiind mai mici cu 13% comparativ cu benzina. Totodată, și emisiile oxizilor de azot se dovedesc a fi mult mai mici în acest caz. La această oră, în Germania există peste 6.000 de stații de alimentare cu GPL.

ADAC are peste 21 de milioane de membri

Un astfel de parteneriat se dovedește a fi extrem de important și avantajos și pentru Dacia, producătorul român urmând să aibă acces direct la o bază uriașă de clienți ai ADAC. Asociația germană avea la mijlocul acestui an peste 21.2 de milioane de membri, o cifră semnificativă din orice punct am privi-o.

„Suntem încântați să putem oferi o gamă de produse atât de puternică, precum modelele noastre ECO-G, exclusiv pentru membrii ADAC. Apariția în lumea modelelor ADAC marchează un început promițător al cooperării noastre de succes și întărește încrederea în marca Dacia, un brand aflat în plină expansiune”, transmite la rândul său Denis le Vot, CEO-ul Dacia.

Sursa: ADAC

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Adrian Somai
Adrian Somai
Am studiat cursurile Facultății de “Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori” din cadrul Academiei de Studii Economice București. Lucrez în presă de mai bine de cinci ani, colaborând de-a lungul vremii cu diverse publicații precum Ziarul de Sport, Cars.ro sau Manager.ro. Mi-a plăcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide