De Tomaso P900 este un hypercar creat pentru circuit

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 luni Știri auto

De Tomaso a dezvăluit noul său hypercar creat special pentru a fi folosit pe circuit. Modelul exclusivist va fi produs în doar 18 exemplare.

De Tomaso Automobili a dezvăluit P900, noul lor hypercar destinat circuitului, care va fi produs într-un număr limitat de 18 unități. Fiecare dintre aceste mașini se va vinde pentru suma de 3 milioane de dolari, scrie Carscoops.

P900 arată ca o evoluție a modelului P72 și vine cu un V12 aspirat natural care produce 888 de cai putere. Sau, pentru cei ce vor mașina cât mai rapid cu putință, un motor V10 procurat din Formula 1.

În ceea ce privește designul exterior, P900 continuă rețeta de succes introdusă de P72 în 2019, care la rândul său a fost inspirată de mașina de curse De Tomaso P70 din anul 1965. Hypercarul are la bază o monococă din fibră de carbon, iar panourile caroseriei sunt realizate din același material.

De Tomaso P900 este un hypercar destinat circuitului

În timp ce unele piese provin de la P72, printre care farurile montate pe aripi și cupola din sticlă, cea mai mare parte a caroseriei este nouă, cu detalii și mai agresive și componente aerodinamice. În partea din față, splitter-ul are aripioare mai mari, capota are o nouă admisie, iar aripioarele față sunt mai pronunțate, cu branhii integrate.

Profilul este mai sculptat decât înainte, dar partea din spate este cea care s-a schimbat cel mai mult în comparație cu P72. Aici întâlnim o aripă spate masivă care îmbrățișează partea posterioară și este conectată la noua capotă a motorului printr-o aripioară centrală. Stopurile LED rotunde sunt combinate cu un set de țevi de eșapament rotunde finisate cu în auriu, poziționate deasupra difuzorului de dimensiuni mari. Deocamdată nu există poze cu interiorul, dar ne putem aștepta la un habitaclu simplist, dotat cu scaune și centuri pentru competiții.

De Tomaso P900 vine dotat cu un motor V12 natural aspirat, care se turează până la 12.300 de rotații pe minut. Puterea dezvoltată de acest motor este de 888 CP. Compania nu a oferit cifre de accelerație sau viteza maximă, dar cu o masă proprie de doar 900 de kilograme și aproape 900 de cai putere, mașina ar trebuie să fie destul de rapidă.

Dezvoltarea motorului V12 este încă în desfășurare și va continua până în 2024. Cu toate acestea, clienții nerăbdători care doresc să-și obțină mașina cât mai curând posibil au o opțiune alternativă de motorizare sub forma unui V10 provenit de la Benetton B197 F1, un monopost de Formula 1 din 1997.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Carscoops


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut alături de echipa WASD.ro, acolo unde a acumulat experiență în redactarea materialelor. Pasiunea l-a condus către domeniul în care a vrut dintotdeauna să activeze, anume în ... citește mai mult

Comentarii
Inchide