Este oficial, Audi R8 va fi scos din producție. Când va apărea pe piață înlocuitorul său?

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 săptămâni Știri auto

Timpul lui Audi R8 pare că a ajuns la final. Producătorul auto german a confirmat că supercarul va ieși din producție după 2023.

Audi a confirmat faptul că supercarul R8 va ieși din producție. Modelul german va continua să fie produs până în 2023, după care producția va lua sfârșit, scrie Car and Driver.

După o carieră care a început în 2008 și două generații, supercarul R8 va fi scos din producție. Prima generație a avut atât motoare V8 de 4,2 litri, cât și motoare V10 de 5,2 litri. A doua generație, care încă se află în producție, a fost și este vândută doar cu motoare V10.

Viitorul lui Audi R8 este încă incert. Audi nu a confirmat nimic în legătură cu o nouă generație a supercarului. Cu toate acestea, ținând cont de direcția în care Audi și restul industriei auto se îndreaptă, succesorul lui R8 ar putea fi electric.

Audi R8 GT este cântecul de lebădă al modelului

Ultima variantă a lui R8 se numește GT. Această versiune dispune de un motor V10 de 5,2 litri, care produce 620 de cai putere. Mașina poate fi comandată doar cu tracțiune spate, sub formă de coupe sau cabrio.

Comparativ cu un R8 standard cu tracțiune spate, mașina are 50 de cai putere în plus. De fapt, este aceeași putere de care dispun modelele cu tracțiune integrală.

Audi R8 GT accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde, iar viteza maximă pe care o poate atinge este de 320 km/h. Cutia de viteze este una cu dublu ambreiaj și are șapte rapoarte.

Audi a redus masa totală cu 20 de kilograme și a adus și câteva modificări estetice. Kit-ul aerodinamic este realizat integral din fibră de carbon, iar celelalte ornamente sunt finisate cu negru.

R8 GT va fi produs în serie limitată. Vor fi produse doar 333 de exemplare pentru întreaga lume. Prețul unei astfel de mașini pornește de la suma de 225.000 de euro.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Audi


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide