Ford va opri producția versiunii cu trei uși a modelului de clasă mică Fiesta

Autor: Mihai Morcovescu acum 9 luni Știri auto

Producătorul american de automobile Ford a anunțat că va opri definitiv producția versiunii cu trei uși a modelului Fiesta. Măsura va intra în vigoare în vara anului curent și vine ca urmare a faptului că această variantă nu se mai numără printre preferințele clienților.

Cei de la Ford vor simplifica gama Fiesta

Un purtător de cuvânt al companiei a declarat că Ford simplifică gama Fiesta. Producătorul se concentrează pe serii, pachete și caracteristici pe care clienții și le doresc. În același timp, americanii vor elimina din gamă și variantele mai puțin solicitate. În schimb, va continua să fie vândută în versiunile ST-Line, ST, Active, Titanium și Trend.

De altfel, Ford a eliminat deja din toate configuratoarele online versiunile cu trei uși. Cu toate acestea, comenzile lansate la Fiesta cu trei uși vor fi duse la bun sfârșit. Producția modelului de clasă mică de la uzina din Köln se va încheia în această vară.

Cândva, Fiesta a fost cea mai bine vândută mașină pe mai multe piețe europene. Cu toate acestea, nu a putut evita problemele cauzate de pandemia generată de Covid-19 și nici deficitul global de piese auto.

Decizia de a pune capăt producției versiunii cu trei uși a modelului Fiesta nu ar trebui să surprindă pe nimeni. Mărcile rivale au recurs la aceeași manevră de marketing și modelele populare cu trei uși au trecut la stiluri de caroserie doar cu cinci uși. Printre acestea amintim Volkswagen Polo, Renault Clio, Peugeot 208 și Opel Corsa.

În același timp, viitorul modelului în ansamblu ar putea fi pus sub semnul întrebării. Asta, deoarece Ford își va transforma linia de asamblare din Köln pentru a putea produce aici vehicule electrice. De altfel, în fabrica din orașul german vor fi produse două noi SUV-uri electrice, unul de dimensiuni medii și un crossover mai sportiv.

Sursa: Autoexpress

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide