FOTO: Volkswagen ID.Buzz a fost prezentat în România

Autor: Cristian Gubandru acum 3 luni Știri auto

Volkswagen ID.Buzz a fost prezentat în România în cele două versiuni, una pentru pasageri cu 5 locuri și una pentru marfă (ID. Buzz Cargo). Modelul este dezvoltat pe platforma MEB a grupului Volkswagen și dispune de un motor electric amplasat pe puntea spate, ce produce 204 CP și 310 Nm de cuplu.

ID. BUZZ poate fi vizionat în noul magazin Moon City e-mobility lounge din Băneasa Shopping City, în perioada 14-17 aprilie. Automobilul produs la Hanovra va fi disponibil în România pentru prevânzare începând cu vara acestui an.

Din punct de vedere estetic, ID.Buzz afișează detalii ce amintesc de iconicul T1 din anii 50, precum capota în „V” cu imensul logo VW. În schimb, grila inferioară de tip plasă și farurile „IQ” LED Matrix dinamice și stopurile ne reamintesc că avem de-a face cu un model electric. Spre deosebire de T1, unde șoferul stătea, practic, deasupra punții frontale, la noul MPV consola față există și ea este foarte scurtă, asemenea consolei spate.

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Versiunile ID. Buzz și ID. Buzz Cargo cu ampatamentul standard (2.988 mm), similar cu al modelului T6.1, au 4.712 mm lungime. Lățimea este de 1.980 mm, iar înălțimea de 1.938 mm. Volkswagen spune că raza de bracaj este de circa 11 metri, asemănătoare cu cea a unui hatchback Golf.

Volkswagen ID.Buzz poate fi încărcat la stații rapide DC de până la 170 kWh

Noul ID.Buzz vine cu o baterie cu o capacitate neta de 77 kWh. Cu actualele resurse, ID.Buzz poate atinge o viteză de vârf de 145 km/h.

Modelul german suportă încărcări la stații rapide DC de până la 170 kWh. În acest caz, reprize de încărcare 5%-80% durează 30 de minute. La o stație AC, noul ID.Buzz va putea primi maximum 11 kWh.

Paleta de culori a noului monovolum din Wolfsburg este foarte ofertantă. Sunt disponibile șapte opțiuni într-o singură nuanță: alb Candy, argintiu Mono, galben Lime, albastru Starlight, portocaliu Energetic, verde Bay Leaf și negru Deep.

De asemenea, sunt oferite și patru variante de personalizare în două tonuri. Secțiunea superioară a modelelor Buzz, care include plafonul și capota, vor fi întotdeauna finisate în alb Candy.

volkswagen id.buzz

Partea inferioară va putea fi vopsită în galben Lime, albastru Starlight, portocaliu Energetic și verde Bay Leaf. Noul ID.Buzz și ID.Buzz Cargo vor putea fi comandate cu jante cu diametrul de 18 până la 21 inch.

La interior, cei de la Volkswagen au folosit materiale speciale care oferă proprietăți similare cu cele de origine animală. Astfel, volanul este îmbrăcat într-un poliuretan care imită pielea naturală. Tapițeria scaunelor este realizată dintr-un material textil care are în componență 72% materiale reciclate. De asemenea, pentru podea și pentru plafon, Volkswagen a folosit un material textil denumit Sequal. Acesta este fabricat dintr-un plastic reciclat.

Clienții vor avea la dispoziție un sistem de infotainment cu ecran tactil de 10 inch sau, opțional, de 12 inch. În plus, încărcarea wireless este oferită standard. În funcție de nivelul de echipare, ID.Buzz oferă porturi USB tip C, inclusiv o priză lângă oglinda retrovizoare pentru alimentarea unei camere video de bord. De asemenea, din lista cu opționale mai fac parte scaune reglabile electric cu funcții de memorie și masaj.

Ambele versiuni ale lui ID.Buzz dispun de un hayon uriaș cu deschidere verticală și de uși laterale glisante. Bancheta poate fi rabatată 40:60 și poate glisa în față și în spate pentru a mări spațiul destinat bagajelor, care are 1.121 litri.

Volkswagen ID.Buzz și ID.Buzz Cargo vor fi fabricate la uzina din Hanovra. Monovolumele vor ajunge la dealeri în toamna lui 2022. Listele de comenzi pe anumite piețe vor fi deschise începând cu luna mai.


Sursa foto: ProMotor


Cristian Gubandru
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax, parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn, parte ... citește mai mult

Comentarii
Inchide