GALERIE FOTO Noul Lamborghini Huracan LP 580-2 e impresionant

Autor: Lamborghini 20 nov. 2015 Știri auto

Lamborghini a prezentat în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles noul Lamborghini Huracan LP 580-2, o versiune cu tracţiune spate a coupe-ului Huracan. Huracan LP 580-2 este special conceput şi adaptat sistemului de tracţiune spate.

Cu un motor aspirat V10 de 5.2 l, care trimite o putere de 426 kW/580 CP către puntea spate, Huracan LP 580-2 are o greutate totală de 1,389 kg, cu 33 kg mai puţin faţă de versiunea cu tracţiune integrală. Modul de gestionare a puterii complet nou, suspensiile modificate, sistemul de direcţie îmbunătăţit şi sistemele de tracţiune şi control al stabilităţii recalibrate, oferă conducătorului un control mult mai bun asupra automobilului. 

Mai multe imagini cu noul Lamborghini Huracan LP 580-2 găseşti în galeria foto

Citeşte şi Pare o maşină de Poliţie normală, însă are o dotare care o face să iasă în evidenţă

Citeşte şi Oferta completă de maşini disponibile de Black Friday

Citeşte şi GALERIE FOTO Povestea modelelor sport DACIA: de la conceptele futuriste, dar imposibile, la modelul care a văzut lumina zilei

 

De asemenea, motorul aspirat amplasat central, a fost reproiectat pentru a produce o putere maximă de 426 kW (580 CP) şi un cuplu de 540 Nm, 75% din cuplu fiind deja disponibil la 1.000 rpm.

Noul LP 580-2 dispune de un sistem de dezactivare cilindri pentru îmbunătăţirea eficienţei motorului. Atunci când motorul nu este solicitat la capacitate maximă, cinci din cei zece cilindri sunt dezactivaţi temporar. Această caracteristică reduce consumul de combustibil la 11,9 l/100 km (mixt) având emisii CO2 de 278 g/km. 

Cu o nouă configurare pentru arcurile şi barele anti-ruliu pe suspensia dublu claviculă, rigiditatea la torsiune a noii versiuni este îmbunătăţită cu 50% faţă de modelul Gallardo LP 550-2.

Lamborghini Doppia Frizione (LDF) cu şapte rapoarte şi dublu ambreiaj asigură cele mai rapide schimbări de transmisie şi include funcţia „launch control” pentru o acceleraţie maximă de pe loc. Servodirecţia electronică şi opţiunea Lamborghini Dynamic Steering (LDS) au fost reglate pentru a îmbunătăţi agilitatea maşinii, dar şi controlul în orice condiţie, în funcţie de modul şi viteza de condus.

Lamborghini Piattaforma Inerziale (LPI) – sistemul de senzori al emblematicului Huracan, plasat în centrul de greutate al maşinii, care urmăreşte toate mişcările 3D – este, de asemenea, inclus în versiunea cu tracţiune spate. Acesta transmite informaţii în timp real către opţiunea Magneto Rheological Suspension (MRS) şi către sistemele de direcţie şi de control al stabilităţii: sistemul ESC a fost conceput pentru a se adapta oricăror condiţii de aderenţă, scoţând, în acelaşi timp, în evidenţă comportamentul specific al sistemului de tractiune spate în fiecare mod de conducere.

Mai multe imagini cu noul Lamborghini Huracan LP 580-2 găseşti în galeria foto

 

Citeşte şi Montarea instalaţiei GPL pe maşină. Avantaje, dezavantaje, costuri şi procedură

Citeşte şi GPS-ul tocmai a pierdut lupta cu telefonul, după modificarea Google Maps

Citeşte şi Cum să reduci consumul de carburanţi. Sfaturile specialiştilor

Huracán LP 580-2 se susţine pe noile jante Kari pe 19 inci, de dimensiuni diferite (faţă/spate), pe care au fost puse anvelopele Pirelli PZero, dezvoltate exclusiv pentru automobilul cu sistemul de tracţiune spate. De asemenea, acest model este echipat cu cel mai recent sistem de infotainment Lamborghini Infotainment System II, cu un panou TFT de 12,3 inci de înaltă rezoluţie.

Huracan LP 580-2 este disponibil la dealerii Lamborghini, la un preţ recomandat de 150.000 Euro + taxe.

Mai multe imagini cu noul Lamborghini Huracan LP 580-2 găseşti în galeria foto

 

Citeşte şi Noua modă în Bucureşti: plimbări pe capotă maşinii

Citeşte şi Anunţ îngrijorător publicat de RAR. Cât la sută din maşinile verificate credeţi că trec testul de siguranţă?

Citeşte şi VIDEO. Motocicleta fantomă

Citeşte şi VIDEO. Cum arată Ferrari-ul tractoarelor. GALERIE FOTO

Citeşte şi VIDEO Cea mai tare farsă făcută vreodată unui bărbat care conducea beat

Citeşte şi BMW i8 se lansează în România. Cât costă cel mai avansat produs BMW. Plus: TEST-DRIVE pe Valea Prahovei

Citeşte şi Maşina îndrăgită de Nicolae Ceauşescu şi testată de el însuşi, dar interzisă de Elena. GALERIE FOTO

Citeşte şi Supercamionul lui Ceauşescu

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide