Hyundai lansează o colecție de NFT-uri

Autor: Cristian Gubandru 24 apr. 2022 Știri auto

Hyundai este primul producător auto care intră pe piața NFT bazată pe comunitate, prezentând propriile soluții de mobilitate în Metaverse. Compania lansează un site web și conturi dedicate pe Discord și pe Twitter.

Hyundai NFT va oferi proprietarilor posibilitatea de a deveni parte din comunitatea metaverse creată de companie. Platformele online vor oferi actualizări în timp real cu privire la valoarea activelor pentru NFT-urile brandului.

Cu această ocazie a fost lansat și un scurtmetraj care prezintă „Metamobility universe”, conceptul „Metamobility” dezvăluit în premieră la CES 2022. În cadrul materialului video, personajul „Meta Kongz” conduce atât modelul clasic Hyundai PONY, cât și o versiune modernă a autovehiculului, pe o distanță Pământ – Lună, evidențiind modul în care soluțiile de mobilitate pot transcende timpul și spațiul.

În aprilie, vor fi lansate 30 de NFT-uri „Hyundai x Meta Kongz” în ediție limitată. Proiectele Hyundai NFT vor fi continuate pe tot parcursul anului cu scopul de a extinde universul NFT, profiturile din vânzări urmând a fi utilizate pentru dezvoltare, respectiv pentru membrii comunității.

„Universul Hyundai NFT va oferi noi experiențe în ceea ce privește marca, în special generației MZ, consolidând angajamentul nostru față de inovare atât în lumea reală, cât și în metaverse”, a declarat Thomas Schemera, Global Chief Marketing Officer & Head of Customer Experience Division.

Viziunea despre „Metamobility” a fost dezvăluită în premieră la CES 2022. Noul concept a fost lansat cu scopul de a contribui la consolidarea rolului mobilității în realitatea virtuală (VR), oferind în cele din urma oamenilor posibilitatea de a depăși limitele fizice ale mișcării în spațiu și timp.

Sursa: Hyundai

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Hyundai


Cristian Gubandru
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax, parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn, parte ... citește mai mult

Comentarii
Inchide