HYVIA dezvăluie Renault Master Van H2-TECH prototype. Autoutilitara cu pile de combustibil cu autonomie de 500 km

Autor: Marius Vişan acum 2 luni Știri

HYVIA dezvăluie Renault Master Van H2-TECH prototype. Este vorba de un autovehicul cu zero emisii CO2, autonomie crescută și timp de încărcare redus. Modelul va fi disponibil din 2022.

Hyvia este un joint venture între companiile Renault și Plug Power. Hyvia va oferi soluții de mobilitate care acoperă vehicule comerciale ușoare cu pile de combustibil precum și stații de încărcare a hidrogenului.

Renault Master Van H2-TECH prototype va fi echipat cu pile de combustibil de 30kW care vor fi asamblate în Franta până la finalul acestui an. Totodată, vehiculul, motorul și integrarea cu hydrogen vor fi de asemenea realizate în Franța.

Aceste prototipuri reprezintă prima ilustrare concretă a ecosistemului complet și unic HYVIA, care include soluții de producție și distribuție a hirogenului, bazându-se pe o gamă de vehicule commerciale alimentate cu pile de combustibil

HYVIA va fi prezentă la Hyvolution Tradeshow în perioada 27-28 octombrie

”Sunt mândru să dezvăluim primele noastre prototipuri pe bază de hidrogen. HYVIA este despre soluții de mobilitate care utilizează hidrogenul pentru o ofertă personalizată catre clienții noștri, răspunzând provocărilor specifice acestui tip de mobilitate. HYVIA va putea să își desfășoare întregul ecosistem în teritorii și flote profesionale pentru o mobilitate fără carbon. HYVIA se mișcă rapid, reunind punctele forte și abilitățile a doi lideri: Renault Group & Plug Power”, declară David Holderbach, CEO HYVIA

Master Van este produs în Franța, la uzina Batilly

Integrarea electrică și cu hydrogen este realizată de către PVI, o subsidiară a Renault Group în Gretz-Armainvilliers. Motorul este produs la uzina din Cleon, iar pila de combustibil va fi asamblată la uzina Renault Flins până la finalul acestui an. Rezervoarele de hidrogen vor fi furnizate în Franța de către Faurecia.

Stația de reîncărcare cu Hidrogen HYVIA, disponibilă cu 350 sau 700 bari. Aceasta permite un timp de încărcare rapid: aproximativ 5 minute. Este la fel de simplu ca în cazul unui vehicul termic, maximizând astfel disponibilitatea mașinii.

Modul de operare a stației este foarte simplu. Hidrogenul furnizat va fi generat la fața locului, utilizând electroliza apei, sau va fi furnizat în vrac folosind remorci cu tuburi gazoase. Sistemul comprimă H2 în depozit, înainte de a-l distribui în vehicul atunci când este necesar. Stațiile de reîncărcare cu Hidrogen vor fi disponibile pentru închiriere sau vânzare.

VIDEO


Sursa foto: Renault


Comentarii
Inchide