Idei de afaceri în satele din China cu SUV-uri Tesla. Cum sunt atrași turiștii în locurile pitorești

Autor: Cristian Gubandru 28 mart. 2022 Știri auto

Un sat de munte din China a devenit cunoscut drept „satul Tesla”, după ce un proprietar Tesla a convins zeci de oameni să cumpere SUV-uri electrice Model Y pentru a le „transforma” în afaceri și a atrage turiști în orășelul pitoresc.

Tesla a avut mult succes în mega orașele Chinei de ani de zile, dar acum se extinde rapid în alte regiuni mai îndepărtate. Există câteva povești de succes pe care Tesla începe acum să le împărtășească.

Cai Run, un localnic din satul Panzhiga din provincia Yunnan din China, a lucrat în marile orașe chineze de ani de zile, dar s-a întors recent în orașul natal, a deschis un hotel și a convins sătenii să cumpere Tesla Model Y pentru a dezvolta turismul în zonă.

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Acum, micul sat se mândrește cu o flotă de 30 de Model Y. Unii dintre sătenii care au urmat recomandările lui Cai adoră să-și folosească Model Y ca parte a afacerilor locale, vânzând produse tradiționale din SUV-urile lor electrice.

satul tesla

Turismul a crescut suficient în regiune încât spațiile de cazare nu sunt suficiente pentru a satisface cererea, iar acum unii proprietari de Model Y își oferă mașinile pentru cazare pe timp de noapte.

Mașinile Tesla au un „mod camping” care permit utilizarea sistemelor vehiculului pentru campare atunci când este parcat. Mulți proprietari folosesc această funcție în călătorii.

Modul camping a fost introdus pe mașinile Tesla la finalul anului 2019 printr-o actualizare de software. Când este activat, sistemul de climatizare, iluminarea interioară și sistemul de muzică al mașinilor electrice pot fi folosite permanent. Modul poate fi activat apăsând simbolul ventilatorului de pe ecranul tactil și apoi selectând „Camp”.

Iată un videoclip din „satul Tesla”:

Sursa: Electrek

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Captura YouTube


Cristian Gubandru
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax, parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn, parte ... citește mai mult

Comentarii
Inchide