Încă 30 de autobuze hybrid Mercedes Citaro au ajuns în București – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 27 aug. 2020 Știri auto

Încă 30 de autobuze hybrid Mercedes Citaro au ajuns în București. Anunțul a fost făcut ieri, 26 august, de către primarul general al capitalei, Gabriela Firea, pe pagina personală de Facebook.

„Green report!???? Au sosit in Bucuresti inca 30 de autobuze hybrid Mercedes Citaro, din totalul de 130 achizitionate, pe langa cele 27 deja in trafic. Un pas important pentru un transport public civilizat si mai prietenos cu mediul. Primele hybride sosite in Capitala circula pe liniile 131 si 105 iar cele receptionate acum vor intra de saptamana viitoare pe liniile 178 si 133 . Calatorie placuta!?”, a fost mesajul postat pe rețeaua socială de Gabriela Firea.

Primele opt autobuze hibrid Mercedes Citaro au început să circule în București pe 7 iulie. Primul lot de autobuze hybrid Mercedes Citaro a circulat alături de cele 400 de autobuze Euro 6 aflate deja în trafic. Ele fac parte din cele 130 achiziționate cu finanțare nerambursabilă.

130 de autobuze hibrid cu finanțare nerambursabilă

Autobuzele sunt prevăzute cu funcții speciale destinate persoanelor cu dizabilități, au instalație de climatizare, prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, precum și un sistem informatic care permite furnizarea informațiilor despre călătorie pasagerilor, în timp real.

Autobuzele au următoarele dimensiuni: lungime de 12.135 mm, lățime de 2.550 mm, înălțime de 3.120 mm, lățime uși de acces de 1.250 mm și o înălțime la urcare pentru toate ușile de 320 mm.

Conform graficului de livrare, toate autobuzele hibrid vor fi livrate până în ianuarie 2021. Autobuzele au o capacitate de până la 100 de pasageri, dintre care 27 de locuri pe scaune și 65 de locuri în picioare. Noile autobuze Mercedes-Benz Citaro Hybrid au o garanție de tip Full Warranty, de 8 ani și 480.000 de km.

Tehnologia acestor autobuze face ca motorul electric, dispus între motorul termic și transmisia automată, să funcționeze ca agregat de antrenare a roților cât, dar și ca generator de energie atunci când autobuzul frânează.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Gabriela Firea / Facebook


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide