Pare de jucărie, dar e reală! Honda N-One este hot hatch-ul cu transmisie manuală la care visează puriștii

Autor: Elena Luchian 15 sept. 2020 Știri auto

Honda N-One este cel mai recent “kei car”, termen cu care japonezii defines mașinile minuscule. N-One pare de jucărie, dar este cât se poate de reală.

GALERIE FOTO

Lansată în 2012, Honda N-One a ajuns la cea de-a doua generație. Modelul păstrează proporțiile și elementele de design clasice ale originalului. Japonezii au restilizat partea frontală, acolo une au montat o grilă nouă și faruri LED cu lumini de zi integrate. Și partea posterioară arată diferit acum.

Clienții pot alege una dintre echipările Original, Premium și RS. Fiecare dintre acestea va avea un look diferit, iar Premium și RS vor fi echipate și cu faruri de ceață cu tehnologie LED în bară.

Honda N-One (20)

Cabina lui N-One urmează conceptul minimalist lansat odată cu generația anterioară. Dispar acum mai multe butoane și comutatoare. Rolul lor este perluat de un ecran tactil mai mare.

Niponii au renunțat la bancheta din față, o soluție nefirească, în favoarea a două scaune individuale.

Honda N-One – 60 de cai putere pentru un kei car

Mașina cu patru uși a primit și o platformă nouă și este pusă în mișcare de același motor turbo pe benzină de 0,66 litri cu trei cilindri, care dezvoltă 60 de cai putere. Nu pare mare lucru, dar trebuie să ținem cont că vorbim despre o mașină care cântărește aproximativ 800 de kilograme.

În premieră, acesta poate fi cuplat opțional la o transmisie manuală cu șase rapoarte, care garantează o experiență interactivă la volan. Cutia manuală va fi disponibilă exclusiv pentru versiunea RS, care primește și tracțiune integrală.

Honda N-One (19)

Celelalte versiuni vin standard cu transmisia automată CVT și tracțiune față. Acestea pot fi comandate contra cost și cu sistem de tracțiune integrală.

Honda aduce la bordul noului său kei car în versiune standard și pachetul de siguranță Honda Sensing. Astfel, cel care va conduce mașinuța niponă va beneficia de cruise control adaptiv cu funcție stop-and-go și de senzori de parcare în partea din spate.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide