Kia prezintă oficial noul logo și noul slogan într-o ceremonie de record mondial

Autor: Elena Luchian 06 ian. 2021 Știri auto

Kia prezintă oficial noul logo și noul slogan și anunță că este începutul transformării brand-ului. Ceremonia a inclus un spectacol de artificii, cu care sud-coreenii au intrat în Cartea Recordurilor.

GALERIE FOTO

Cei de la Kia susțin că noul lor logo integrează elemente care simbolizează loialitatea față de clienți. Lansarea noului logo și a noului slogan coincide cu debutul transformării pentru compania auto sud-coreeană. O transformare care, susțin reprezentanții Kia, vizează toate aspectele.

Cele trei litere care formează denumirea brand-ului vin cu un font cursiv, care seamănă cu scrisul de mână. Caracterele sunt unite și impresionează prin simetrie. Imaginea simbolizează și ambițiile companiei de a deveni un lider în industrie. Noul logo a fost anticipat de ceea ce am putut vedea în 2019, la Salonul Auto de la Geneva, atunci când constructorul asiatic a prezentat conceptul Imagine.

“Este dorința noastră de a-i inspira pe clienți pe măsură ce nevoile lor de mobilitate evoluează și este dorința angajaților noștri de a face față provocărilor cu care se confruntă în această industrie extrem de dinamică”, explică Ho Sung Song, CEO-ul Kia.

Noul slogan al companiei este “Movement that inspires” (“Mișcare care inspiră”). Acesta vine să înlocuiască vechiul motto, “The power to surprise” (“Puterea de a surprinde”).

Kia intră în Cartea Recordurilor cu ceremonia de prezentare a noului logo

Prin lansarea noului logo, Kia a intrat în Cartea Recordurilor Guiness pentru cel mai mare număr de vehicule aeriene care lansează simultan artificii. Ceremonia a avut loc deasupra orașului Incheon din Coreea. Show-ul pirotehnic a fost pus în scenă de către 303 pdrone, care au lansat sincronizat sute de focuri de artificii.

Noua strategie a companiei va fi dezvăluită pe 15 ianuarie. Tot atunci vor fi prezentate filosofia și obiectivele Kia, incluse în ceea ce sud-coreenii numesc Planul S. Principalul obiectiv pe care asiaticii vor să-l atingă este ocupara unei poziții fruntașe pe piața auto globală. Acesta integrează și promovarea vehiculelor electrice și oferirea unei game ample de servicii de mobilitate.

 

VIDEO:

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide