Kia oferă o nouă gamă de sisteme de propulsie pe benzină și mild-hybrid pentru familia Ceed

Autor: ProMotor 01 dec. 2020 Știri auto

Kia a dezvăluit la sfârșitul lunii noiembrie o nouă gamă de sisteme de propulsie pe benzină și mild-hybrid pentru cea mai vândută familie de modele a sa: Ceed. Cu patru tipuri de caroserie și o gamă mai largă de sisteme de propulsie, gama Ceed își întărește poziția pe piață.

Noul motor Kia Smartstream T-GDi de 1.5 litri este disponibil pentru toate cele patru versiuni Ceed, ca sisteme convenționale pe benzină sau în noua variantă EcoDynamics+’ mild-hybrid – inclusiv pentru modelele GT-Line. Acesta înlocuiește motorul existent T-GDi de 1.4 litri. Gama revizuită include o nouă opțiune EcoDynamics+ mild-hybrid T-GDi de 1.0 litri pentru modelele Ceed și Ceed Sportswagon.

Noul motor T-GDi de 1.5 litri poate fi asociat unei transmisii manuală cu șase trepte (6MT), sau uneia cu dublu ambreiaj și șapte trepte de viteze (7DCT). Producând 160 CP, noul motor T-GDi de 1.5 litri este cu 14% mai puternic decât motorul Kia anterior de 1.4 litri T-GDi (140 CP). Cuplul maxim este, de asemenea, cu 4,5% mai mare – 253 Nm între 1.500-3.500 rpm.

Performanțele dinamice ale noului motor T-GDi de 1.5 litri

Echipat cu noul motor T-GDi de 1.5 litri, hatchback-ul Kia Ceed poate accelera de la 0 la 100 km/h în 8.4 secunde (echipat cu transmisia manuală) sau 8.6 secunde (echipat cu transmisia 7DCT). Pentru Kia Ceed Sportswagon și ProCeed, sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează acum în 8.6 secunde (echipate cu transmisia 6MT) sau 8.8 secunde (cu transmisia 7DCT).

Modelele Kia XCeed echipate cu noul motor pot accelera acum de la 0 la 100 km/h în 9.0 și 9.2 secunde (echipate cu transmisia 6MT, respectiv 7DCT).

Motorul T-GDi de 1.5 litri este conceput pentru a se integra cu sistemul EcoDynamics + mild-hybrid. Acest sistem de propulsie oferă aceleași performanțe ca și variantele non-hybrid, dar reducând și mai mult emisiile și costurile de funcționare.

Sistemul EcoDynamics + mild-hybrid extrage o eficiență mai mare de la motoarele cu ardere internă, furnizând și apoi recuperând energia electrică. Acesta suplimentează cuplul motorului cu puterea oferită de o baterie compactă de 48 volți litiu-ion polimer și extinde perioada de oprire a motorului (off time) cu un nou starter-generator mild-hybrid (MHSG).

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Tags:

Sursa foto: Kia



Comentarii
Inchide