Magistrala M2 de metrou va fi prelungită în afara Bucureștiului

Autor: Cristian Agatie 01 iul. 2021 Știri auto

Magistrala M2 de metrou va fi prelungită în afara Bucureștiului, până dincolo de Șoseaua de Centură, a anunțat primarul de la sectorul 4, Daniel Băluță. Lucrările se vor desfășura în colaborare cu Consiliul Județean Ilfov, Metrorex și CFR.

Intră în Galeria FOTO

„Prelungim linia M2 de metrou și dincolo de Șos de Centură, către comuna Berceni. Acest proiect, la care lucrăm deja împreună cu Consiliul Județean Ilfov, cu Ministerul Transporturilor, cu Metrorex și cu CFR S.A., a primit astăzi undă verde, în unanimitate, din partea Consiliului General al Municipiului București, fapt pentru care trebuie să mulțumesc tuturor consilierilor generali, indiferent de partidele politice pe care le reprezintă, a scris pe Facebook Daniel Băluță.

Consiliul General al Municipiului București a adoptat o hotărâre privind „împuternicirea expresă a Consiliului Local al Sectorului 4 de a hotărî, în condițiile legii, cu privire la asocierea Sectorului 4 al Municipiului București cu Ministerul Transporturilor, Societatea de Transport cu Metroul București METROREX S.A., Consiliul Județean Ilfov și Compania Națională Căi Ferate C.F.R. S.A. în vederea realizării în comun a proiectului de utilitate publică privind extinderea Magistralei M2 Pipera – Berceni în zona de sud, după Șoseaua de Centură”.

Magistrala M2 de metrou va fi prelungită în afara Bucureștiului. Care sunt mizele proiectului

Magistrala M2 de metrou leagă sudul de nordul Bucureștiului. La extremitatea sudică, se construiește o prelungire de 1,6 kilometri. În această zonă, linia de metrou va fi construită la suprafață, până aproape de șoseau de cnetură, unde va fi construită stația Tudor Arghezi. În prezent, singura staţie de metrou construită la suprafaţă din reţeaua Metrorex este cea de la Berceni (fosta IMGB).

Noul proiect are în vedere extinderea în continuare a liniei de metrou M2 dincolo de Centura București. Primarul de la sectorul 4, Daniel Băluță, explică și motivele pentru care a demarat acest proiect.

„Pentru că infrastructura mare transformă zona într-una atractivă pentru investitori, iar acest lucru înseamnă dezvoltare economică și o viață mai bună pentru oameni. Pentru că generează locuri de muncă bine plătite, bani mai mulți la bugetul local, adică fonduri pentru proiecte noi, un aer mai curat, pentru că vom lăsa mașinile în afara orașului și vom circula cu metroul, dar și scăderea timpilor în trafic, prin depresurizarea Centurii Capitalei și a șoselelor din Sectorul 4. În plus, este un nou pas către dezideratul de a transforma zona într-una metropolitană, conectată în mod real cu restul orașului”, a mai scris Daniel Băluță.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide