Manager-ul UBER în Anglia a răspuns acuzaţiilor de pe reţelele sociale şi a îndreptat situaţia imediat

Autor: Alexandru Banu acum 3 ani Știri

Conform Autoblog, UBER s-a autodiscreditat după atacul de la Londra. Cei care au comandat maşini s-au trezit cu tarife mult mai mari decât cele de start. Capturi ale ecranelor de pe telefoanele mai multor clienţi arată un tarif de 2.1 mai mare decât cel normal. Oamenii au comentat că nu e normal ca UBER să meargă “atât de jos” cu politica de preţuri într-o asemenea situaţie de siguranţă naţională.

Algoritmul UBER calculează imediat tarife mai mari când sunt comenzi multe într-o zonă pentru a-i înuraja pe şoferii companiei să răspundă la solicitări. Au fost utilizatori UBER care şi-au şi şters aplicaţia ca protest la suprataxarea într-un caz în care solidaritatea şi ajutorul ar fi trebuit să fie infinit mai imporante decât profitul.

Tom Elvidge, manager general UBER Anglia a spus pentru Daily Mail că imediat cum a aflat ce s-a întâmplat, compania a suspendat tariful dinamic 50 de minute şi chiar a transportat gratuit clienţii care au comandat maşini în centrul Londrei. BBC a scris că UBER chiar a returnat banii pe cursele făcute în intervalul în care i s-a imputat pe reţelele de socializare că a profitat de evenimentul tragic.

Şi în cazul atacului terorist din Manchester, din 22 mai, UBER a procedat la fel, oferind curse gratuite. Oamenii au continuat însă să acuze UBER că s-a trezit târziu cu suspendarea tarifelor dinamice – după o jumătate de oră de la primul apel de urgenţă către forţele de ordine, când atacatorii fuseseră împuşcaţi deja de 22 de minute. 

 



Comentarii
Inchide