Târgul ANAF la sfârșit de noiembrie. 51 de mașini la prețuri pentru toate buzunarele

Autor: Marius Vișan 27 nov. 2020 Știri auto

ANAF Direcție generală executări silite cazuri speciale prin Serviciul teritorial de valorificare bunuri nr.1 Suceava, scoate la vânzare autovehicule intrate în proprietatea privată a statului, începând cu data de 24 noiembrie 2020. Procedura de vânzare va avea loc până la epuizarea stocului.

Valorificarea bunurilor se va face prin vânzare directă de la locul de depozitare (Biroul Vamal de Frontieră Siret) către persoane fizice, persoane fizice autorizate și persoane juridice, la prețul stabilit de comisia de evaluare.

Solicitările se depun de luni până joi, între orele 9:00 – 14:00 la Compartimentul Județean de Valorificare Bunuri Suceava, iar cei interesați trebuie să depună o cerere și o copie ca cărții de identitate.

Zeci de maşini, scoase la vânzare de ANAF. Printre ele VW, Audi, BMW și Volvo

Vânzarea bunurilor se face  în ordinea cronologică a înregistrării cererilor, în limita stocului disponibil. Pe lista pusă la dispoziție de ANAF se află 51 de autovehicule, majoritatea dintre ele fiind foarte vechi. O parte dintre mașini sunt fabricate înainte de 1990, câteva dintre ele nu au certificat de înmatriculare și nici carte de identitate. Printre mașinile listate există autocare și autoutilitare pentru transport de marfă.

  1. Citroen Picasso (2007), motorizare 1560 cm3, motorină, culoare gri, cu certificat de înmatriculare și carte de identitate, dar neînmatriculat – preț – 1000 de lei
  2. Volvo (2004), motorizare 2401 cm3, motorină, culoare gri, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate – preț 1200 lei
  3. VW Passat (1995), motorizare 1896 cm3, motorină, culoare neagră, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate – preț 1000 lei
  4. VW Passat (1995), motorizare 1781 cm3, motorină, culoare neagră, înmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate, la prețul de 1000 lei
  5. Autoutilitare Hyundai (2003), motorizare 2477 cm3, motorină, neînmatriculată, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate, la prețul de 1300 lei
  6.  VW Passat (1996), motorizare 1896 cm3, motorină, culoare vișiniu, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate, la prețul de 1000 lei
  7.  BMW X5 (2001), motorizare 2926 cm3, motorină, culoarea neagră, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate, la prețul de 1500 lei
  8. Dacia 1310 (1990), motorizare 1290 cm3, benzină, înmatriculat, cu certificat de înmatriculare și carte de identitate, la prețul de 600 lei
  9. VW Jetta (1986), motorizare 1800 cm3, motorină, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare și fără carte de identitate, la prețul de 1000 lei
  10. Mercedes 230 CE (1989), motorizare 2299 cm3, gaz, culoare neagră, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate, la prețul de 1500 lei
  11.  VW Passat (1995), motorizare 1598 cm3, gaz, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate, la prețul de 1000 lei
  12.  Opel Omega (2000), motorizare 2172 cm3, motorină, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate, la prețul de 1200 lei
  13. Ford Focus (2003), motorizare 1753 cm3, motorină, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate – preț 1200 lei
  14. Autoutilitară Ford Transit (1992), motorizare 2496 cm3, motorină, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, dar fără carte de identitate – preț 1900 lei
  15. Fiat Ulysse (2000), motorizare 1997 cm3, motorină, neînmatriculat, cu certificat de înmatriculare, fără carte de identitate – preț 1200 lei.

Lista completă poate fi verificată AICI

Galerie foto

(Imaginile din galerie au rol de ilustrație)

Sursă: Digi24.ro

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: netcarshow.com


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide