Mercedes EQS Brabus arată că există tuning și în era electricelor

Autor: Ionuț Vîlciu acum o lună Știri auto

Brabus a aplicat tratamentul specific pe noul Mercedes EQS. Mașina electrică de lux de la Mercedes arată că nu e neapărat să existe un motor sub capotă pentru ca industria tuningului să continue.

Revoluția electricelor s-a pus în mișcare, iar asta ar putea influența piața tunerilor. Unii ar putea spune că era tuning-ului este pe cale să apună din cauză că motoarele cu combustie internă sunt pe cale de dispariție. Cu toate că o parte din veniturile companiilor de tuning auto vor dispărea, Brabus arată că există viață și după motoarele termice. Tunerul german a modificat nava amiral (electrică) a lui Mercedes, oferindu-i tratamentul specific.

Mercedes EQS – Modificări aerodinamice

Mercedes EQS 450 a primit un kit aerodinamic care a fost dezvoltat în tunelul de vânt. Scopul acestuia este să facă este să facă modelul electric să arate într-un mod și mai zvelt. Și nu doar să arate. Kit-ul celor de la Brabus reduce rezistența la înaintare cu 7,2%. Este un procent mare, ținând cont că EQS are o cotă Cd de doar 0.20.

Toate elementele de caroserie special create sunt confecționate din fibră de carbon. Acestea au fie un finisaj lucios, fie unul satinat. Unul dintre aceste elemente este reprezentat de un deflector de aer instalat în fața roților spate. El are rolul de a îmbunătăți fluxul de aer.

În partea frontală a fost instalat un splitter, în timp ce partea din spate a primit un difuzor de aer nou. Acesta a fost creat pentru a reduce portanța și pentru a șine mașina lipită de sol. Toate aceste modificări aerodinamice contribuie la creșterea eficienței cu până la 7% atunci când mașina se deplasează cu viteze cuprinse între 100 și 140 km/h.

Modificări de ordin estetic

Printre cele mai evidente modificări estetice se numără jantele. Sunt gândite pe ideea faimosului monobloc, deci arată masiv. Nu numai că arată masiv, sunt masive la propriu. Cu dimensiuni cuprinse între 20 și 22 de inch, ele vor umple bine aripile mașinii.

Au fost aduse și modificări suspensiei pneumatice cu scopul de a aduce mașina ma aproape de sol. Astfel, EQS este mai coborât cu 15 milimetri în față și cu 20 în spate.

Așa cum îi știm pe cei de la Brabus, există multe opțiuni pentru personalizarea interiorului mașinii. Diferite materiale și accesorii pot fi selectate.

Sursa: Motor1

 

 


Sursa foto: Motor1


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide