Ministrul Cuc: Lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva nu va rămâne muzeu

Autor: Cristian Agatie 29 aug. 2019 Știri auto
Ministrul Cuc: Lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva nu va rămâne muzeu

„Autostrada – am văzut că s-au grăbit unii să spună că va rămâne muzeu – nu va rămâne muzeu, pentru că ce trebuia făcut în cele 10 zile vor intra cei de la CNAIR şi vor lucra cu utilajele proprii, adică gardul perimetral şi decolmatarea şanţurilor astfel încât lotul să fie deschis fără nicio problemă”, a afirmat Cuc, într-o conferinţă de presă.

Acesta a subliniat că nu se va da drumul la trafic pe lotul 3 până nu se vor decolmata şanţurile ca să se scurgă apele şi nu se vor monta garduri, pentru ca animalele să nu poată pătrunde pe autostradă.

„Nu deschidem lotul până nu decolmatăm şanţuri ca să se scurgă apele, şi gardul perimetral, să ne trezim cu un câine sau alt animal pe autostradă. Nu pot da drumul la un lot de autostradă fără elementele de siguranţă. Niciodată nu o să fac lucrul ăsta. Poate să zică oricine orice”, a declarat ministrul.

Miercuri, autorităţile române au reziliat contractul care a desfăşurat lucrările pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva, deşi acestea erau finalizate în proporţie de 99%. Lotul respectiv ar urma să fie terminat de Compania de Drumuri, iar autorităţile promit că pe autostradă se va circula, cel mai târziu, până la sfârşitul anului.

La rândul său, directorul general al CNAIR, Sorin Scarlat, a precizat că pe acest lot de autostradă au fost identificate 60 de neconformităţi, fapt care ar putea constitui un record, însă a dat asigurări că se poate circula pe el.

Potrivit şefului CNAIR, angajaţii Companiei de Drumuri vor lucra în regie proprie pe lotul de autostradă şi vor termina toate lucrările. În paralel, se va face o expertiză cu un expert independent asupra calităţii acestui lot de autostradă.

Întrebat dacă până la finele anului s-ar putea da în trafic lotul 3, Sorin Scarlat a răspuns: „Eu zic că da”.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult
Pro Motor

Comentarii
Inchide