Motiv penibil de rechemare în service – lipsa stickerului pentru airbag…

Motiv penibil de rechemare în service – lipsa stickerului pentru airbag…

Autor: Oraan Mărculescu acum 7 ani Știri

Nu este pentru prima dată când cei de la Lotus apelează la rechemarea în service, dar acum nu vorbim de remedieri care să evite pericolul de incendii sau de defectare a sistemului de frânare ori a motorului.

Oficialii Lotus recheamă în service un număr de numai 28 de modele Lotus Evora S, produse în 2012, pentru… adăugarea unui sticker. La prima vedere, pare un motiv hilar, dar explicaţia este suficient de pertinentă.

Este vorba despre modele care au fost exceptate de la regulile de securitate privind echiparea cu airbag pentru pasager, dar care nu au afişat acest avertisment nicăieri.

Cum regulamentul prevede ca aceste maşini să aibă un astfel de sticker de atenţionare afişat în mod vizibil, nu e suficient ca Lotus să le trimită proprietarilor maşinilor afectate un sticker pe care aceştia să îl lipească în maşină, ci e nevoie ca acest lucru să fie făcut în service, conform standardelor.

Oare maşina primită de Poliţia Română face parte din lotul celor 28 de modele afectate?…



Comentarii
Inchide