Motivul pentru care românii nu-și vor mai cumpăra Mustang. Decizia radicală luată de Ford

Autor: acum o lună Știri

Românii nu-și vor mai cumpăra Mustang ca până acum. Ford a luat o decizie care îi va descuraja. Ce se întâmplă cu motorul EcoBoost?

GALERIE FOTO

Motorul 2.3 EcoBoost iese din gama pe care Ford o livrează în Europa. Astfel, versiunea entry-level nu mai poate fi comandată nici de clienții români. Ford Mustang 2.3 EcoBoost a dispărut deja din configurator.

România se află pe lista țărilor în care această versiune nu se mai comercializează. Apar pe aceeași listă Germania, Franța, Spania și Italia.

Motorul turbo de 2,3 litri cu patru cilindri a apărut în gama Mustang în anul 2015, odată cu lansarea celei de-a șasea generații a muscle car-ului american. Era modalitatea prin care Ford le oferea posibilitatea celor care nu-și permiteau un Mustang cu motor V8 de a achiziționa totuși unul, făcând un compromis în ceea ce privește cilindreea și puterea. Aceeași unitate se regăsea sub capota lui Ford Focus RS și pune încă în mișcare Focus ST. În cazul lui Focus ST însă, este oferit cu o configurație diferită, care oferă mai puțină putere decât o făcea în cazul lui Mustang 2.3 EcoBoost (280 de cai putere).

Ford Mustang 2.3 EcoBoost, deloc popular în rândul fanilor modelului

Reprezentanții constructorului american confirmă: “Actuala gamă Mustang include doar versiunea V8. Această decizie reflectă preferințele clienților și cererea redusă pentru varianta cu motor de 2,3 litri: proximativ 15% din cifrele de vânzări.”

Dispariția versiunii de bază nu este o cauză a lansării crossover-ului electric Mustang Mach-E, scrie Autocar.co.uk.

Astfel, românii pot comanda de acum doar versiunea GT cu motorul V8 de 5.0 litri și preț de pornire de la 46.500 de euro și vârful de gamă Mach 1 (vezi GALERIA FOTO). Pentru acesta din urmă, care este și cel mai rapid Mustang vândut în Europa, discuțiile încep de la 59.000 de euro. Ambele beneficiază de aportul a 450 de cai putere. Clienții pot alege între o transmisie manuală cu șase trepte și o transmisie automată cu zece rapoarte.



Comentarii
Inchide