Noul Ford Mustang Mach-e: Informații oficiale și galerie FOTO completă

Autor: ProMotor acum 1 an Știri

Ford Mustang Mach-e, primul model electric al mărcii cu oval albastru, a fost prezentat la Los Angeles în cadrul unui eveniment privat, înaintea debutului de la Salon.

Intră în galeria foto

Viitorul competitor al lui Mercedes-Benz EQC și al lui Tesla Model Y (în viitorul apropiat și al lui Audi Q4 e-tron) are, după cum așteptam, un design care împrumută multe din elementele distinctive ale gamei Mustang. Cu o lungime de 4,70 metri, Ford Mustang Mach-e este sensibil mai mare decât Jaguar I-Pace, spre exemplu, ceea ce-i permite să ofere, pe lângă o siluetă elongată cu linii de coupé autentic, și un spațiu pentru bagaje mai mult decât generos, cu un volum care depășește valoare de 500 de litri. Trebuie spus că, la fel ca și Tesla Model X, Ford Mustang Mach-e dispune și de un portbagaj frontal, „frunk” după cum l-au botezat fanii Tesla.

Interiorul lui Mustang Mach-e seamănă destul de mult cu cel al lui Tesla Model 3. Planșa de bord este dominată de un ecran central uriaș, poziționat vertical, care adaugă însă un buton rotativ pentru o operare corectă. În plus, în spatele volanului se găsește un al doilea ecran care afișează informațiile esențiale. Acest ecran lipsește la Tesla Model 3. De asemenea, interfața de operare a sistemului de infotainment a mașinii este complet nouă în gama Ford. La fel de nou este și sistemul de acces și pornire al mașinii, care folosește aplicația de telefon mobil. Pentru cazurile în care telefonul nu este disponibil (baterie descărcată, spre exemplu), în montantul central este integrată o tastatură care permite introducerea unui cod de acces.

Ford Mustang Mach-e va avea o versiune de bază botezată Select, cu un preț care pornește în Statele Unite de la 43.895 de dolari (circa 40.000 de euro). Două versiuni de motorizare sunt disponibile, una cu 255 CP și 415 Nm, cealaltă cu aceeași putere, dar cu 582 Nm. Ambele sunt cu tracțiune spate.

Al doilea nivel de echipare se numește Premium și costă de la 50.600 de dolari (46.000 de euro). Pe lîngă cele două motorizări ale versiunii de bază, cumpărătorii versiunii Premium pot opta pentru o motorizare de 282 CP cu tracțiune spate sau una cu 333 CP și tracțiune integrală.

Versiunile de vârf se numesc First Edition – ediție specială de lansare – și GT, ambele având prețuri de aproximativ 60.000 de dolari (55.000 de euro). Puterea în ambele cazuri este de 333 CP cu un cuplu de 582 Nm. Sistemul de tracțiune integrală permite o accelerație de la 0 la 100 km/h în „mai puțin de cinci secunde”, în timp ce autonomia atinge 380 km.

Primele modele care vor fi disponibile la vânzare sunt cele din seria limitată First Edition, care vor ajunge al clienți din primele luni ale anului viitor, urmate de versiunile Premium, spre sfârșitul anului viitor. Echiparea entry level Select nu va fi disponibilă decât în 2021, la fel ca și versiunea de top GT.

Ford intenționase la început să ofere un model electric practic dar, pe parcurs, a dorit ca viitorul model electric să se evidențieze mai mult față de rivalii săi. Astfel, SUV-ul electric al mărcii cu oval albastru a fost lansat ca model Performance sub brandul Mustang.

Intră în galeria foto



Comentarii
Inchide