Noul Hyundai i20 îi sperie pe Volkswagen Polo și Ford Fiesta

Autor: Elena Luchian 19 feb. 2020 Știri auto

Noul Hyundai i20 vine cu dotări unice în segment și cu un design îndrăzneț. Noul model își va face debutul public în martie, la Salonul Auto de la Geneva. Producția va demara în această primăvară la uzina de la Izmit, Turcia.

Galerie foto

Rivalul lui Volkswagen Polo și Ford Fiesta vine cu un look modificat radical, care urmează principiul “Sensuous Sportiness”. Limbajul de design al companiei a primit o nouă abordare la cel mai mic model din gama Hyundai. Astfel, i20 vine cu o parte frontală mai îndrăzneață. Grila radiatorului este mai mare, bara are un desen mai sportiv, iar prizele de aer au dimensiuni mai generoase acum, în timp ce farurile noi sunt alungite către montanți.

Mașina a crescut în toate direcțiile. Este cu 30 mm mai lată (1.750 mm fără oglinzi), cu 5 mm mai lungă (4.040 mm) și are un ampatament cu 10 mm mai mare (2.580 mm), în timp ce plafonul a fost coborât cu 24 mm (1.450 mm).

Partea posterioară este dominată de stopurile cu semnătură în forma literei “Z”, unite de o bandă luminoasă LED. Sub aceasta apare un difuzor de aer fals.

Hyundai i20 este foarte personalizabil, acesta putând fi configurat și cu o caroserie în două culori. Clienții pot alege una dintre cele 10 nuanțe disponibile în gamă, patru dintre acestea fiind noi (Intense Blue, Aurora Grey, Agua Turquoise și Brass).

Ne găsiți și pe Instagram!

Asiaticii au pregătit pentru mașina de oraș și o cabină nouă, iar pe lista de opțiuni își vor face apariția un instrumentar de bord digital de 10,25 inci și un ecran tactil cu aceeași dimensiune pentru redarea sistemului multimedia și un sistem de iluminare ambientală. Și interiorul va putea fi personalizat în funcție de preferințe. Clientul poate alege negru, negru și gri, negru și verde.

În premieră în gamă, sunt disponibile wireless conexiunile Apple CarPlay și Android Auto. Noul i20 este și primul model Hyundai din Europa echipat cu sistem audio Bose cu opt incinte și subwoofer.

Portbagajul noului i20 a primit 25 de litri în plus, ajungând acum la 351 de litri.

i20 face un pas în față și ceea ce privește siguranța: Pachetul SmartSense include pilot automat intelligent sincronizat cu navigația, sistem de asistență la menținerea benzii de rulare, sistem de monitorizare a unghiului mort, sistem de asistență la parcare și sistem de asistență pentru faza lungă.

În gama de motorizare se regăsesc motorul 1,2 MPi cu patru cilindri, cu 84 de cai putere și 118 Nm, cuplat la o transmisie manuală cu cinci trepte, motorul turbo cu trei cilindri 1,0 T-GDi cu 100 de cai putere și 172 Nm, cuplat lao transmisie manuală cu șase trepte sau la una automată DCT cu șapte trepte și dublu ambreiaj, dar și versiunea cu sistem mild hybrid de 48 de volți, care permite reducerea consumului și a emisiilor de dioxid de carbon: 1,0 T-GDi cu 100, respectiv 120 de cai putere. Ambele versiuni pot fi comandate cu transmisie manuală cu 6 trepte sau cu transmisie automată cu șapte trepte și dublu ambreiaj.

 

Hyundai i20

Specificatii tehnice

Motorizari si performante 1,2 MPi 1,0 T-GDi 100 CP 1,0 T-GDi 100 CP 48 V 1,0 T-GDi 120 CP 48 V
Norma de poluare EURO 6d EURO 6d EURO 6d EURO 6d
Tip 4 cilindri MPi benzina 3 cilindri turbo GDi benzina 3 cilindri turbo GDi benzina

cu propulsor mild hybrid de 48 V

3 cilindri turbo GDi benzina

cu propulsor mild hybrid de 48 V

Capacitate cilindrica [cmc] 1.197 998 998 998
Putere maxima [CP/ kW la rpm] 84/ 61,8 la 6.000 100/ 73,5 la 6.000 100/ 73,5 la 6.000 120/ 88,2 la 6.000
Cuplu maxim [Nm la rpm] 118 la 4.000 172 la 1.500 172 la 1.500 200 la 2.000
Transmisie 5 MT 6 MT/ 7 DCT 6 iMT/ 7 DCT 6 iMT/ 7 DCT
Acceleratie 0 – 100 km/ h [s] 13,1 10,4/ 11,4 10,4/ 11,4 10,2/ 10,3
Dimensiuni si capacitati 1,2 MPi 1,0 T-GDi 100 CP 1,0 T-GDi 100 CP 48 V 1,0 T-GDi 120 CP 48 V
Lungime totala [mm]

4.040

Latime totala [mm] fara oglinzi laterale

1.750

Inaltime totala [mm]

1.450

Ampatament [mm]

2.580

Volum portbagaj VDA [l] –

5 locuri

351

 

 

https://youtu.be/3mNZp3Plttw

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide