Review Hyundai Kona: SUV-ul coreenilor s-a reinventat – VIDEO

Autor: Ionuț Vîlciu 30 aug. 2023 Știri auto

Hyundai Kona a primit o nouă generație și a devenit o mașină mai mare, mai spațioasă și mai tehnologizată. Va fi oare îndeajuns pentru a egala succesul generației originale?

Hyundai are un portofoliu vast de modele, de la micul i10, până la SUV-uri spațioase, precum Santa Fe, sau modele electrice asemenea lui Ioniq 5. Kona este o mașină care încearcă să înglobeze cât mai multe din calitățile unei mașini compacte, dar să și ofere robustețea unui SUV.

Cea de-a doua generație Hyundai Kona a crescut în lungime cu aproximativ 15 centimetri, ceea ce se traduce în mai mult spațiu interior. Schimbări importante au avut loc la exterior, cu toate că mașina poate fi ușor recunoscută drept o Kona. Partea frontală este dominată de o bandă LED care se întinde pe toată lățimea mașinii, iar farurile sunt montate în partea inferioră. Același lucru se întâmplă și în spate, pentru că mașina mai are o bandă LED ce traversează întreaga lățime a portbagajului și stopurile au fost montate în colțurile inferioare ale barei de protecție.

Noul Hyundai Kona Hybrid – mai spațios ca niciodată

În România, Hyundai oferă și un sistem de propulsie hibrid pentru noul Kona. Acesta este format dintr-un motor de 1,6 litri, pe benzină, asistat de un motor electric. Împreună, acestea oferă o putere combinată de 141 CP și 265 Nm cuplu. Va fi o opțiune bună pentru cei ce doresc economia maximă de carburant, cel puțin până apare versiunea electrică și la noi în țară.

La interior, lungimea mai mare a noii generații se resimte. Spațiul din portbagaj măsoară 407 litri, iar bancheta este fracționabilă 40-20-40, plus că are și spătar reglabil. Față de vechea generație, spațiul pentru picioare a crescut, astfel că și persoanele mai înalte vor putea călători confortabil pe bancheta din spate.

În față, cabina preia elemente de design de la Ioniq 5 și Ioniq 6. Toată planșa de bord și consola centrală au fost simplificate. Selectorul transmisiei a fost mutat pe coloana de direcție, pentru a elibera spațiu în consola centrală. Chiar dacă mașina beneficiază de două ecrane de 12,3 inch, foarte multe dintre comenzi au fost păstrate în format fizic, cu butoane, fiind ușor de accesat în timpul condusului.

Prețurile pentru noul Hyundai Kona pot fi consultate pe tiriacauto.ro.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide