Noul Land Rover Discovery: cel mai versatil SUV premium cu șapte locuri

Autor: Marius Vișan 10 nov. 2020 Știri auto

Noul Land Rover Discovery rămâne unul dintre cele mai versatile SUV-uri premium cu șapte locuri din lume. Acesta dispune de ultimă generație de motorizări Ingenium, motorizări cu 6 cilindri în linie, pe benzină și diesel, de sistemul multimedia Pivi Pro și de confort îmbunătățit. La baza lui se află noua arhitectură a vehiculului electric (EVA 2.0) de la Land Rover.

La interior, noul Discovery este suficiente de spațios. Opțional, hayonul acționat prin gesturi poate detecta unda unui picior trecut pe sub senzorii amplasați pe bara de protecție din spate. Spațiul de depozitare pentru bagaje în portbagaj este de 258 litri.

Interiorul echipat cu funcția Intelligent Seat Fold, permite pasagerilor să configureze fără efort poziția scaunelor prin utilizarea ecranului tactil central, în timp ce aplicația Remote urmărește nivelul combustibilului și locația mașinii, dar și să deblocheze și să blocheze ușile, de la distanță. Scaunele de pe al doilea rând au fost reproiectate cu atenție pentru un confort sporit.

Cea de-a doua generație a cheii inteligente tip brățară – Activity Key – dispune acum de comenzi pe ecran tactil, un ceas digital și permite blocarea, deblocarea și pornirea noului Discovery.

Noul Discovery este disponibil în variante de echipare S, SE și HSE, în versiune sportivă R-Dynamic

Noul Discovery introduce un trio de motorizări Ingenium, cu șase cilindri în linie benzină și diesel, echipate cu tehnologie Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV), pentru eficiență și performanță sporite. Noile motoare sunt disponibile alături de varianta de motorizare pe benzină P300 cu patru cilindri și cu un nou sistem inteligent de tracțiune integrală.

Gama de motoare cu șase cilindri a fost proiectată și dezvoltată intern, fiind disponibile, pe motorină în variantele de 249CP (183kW) și 300CP (221kW), în timp ce varianta pe benzină oferă 360CP (265kW).

Noua gamă de motorizări include:

• P300: 300CP (221kW), 2.0-litri cu patru cilindri pe benzină, cuplu de 400Nm la 1,500-4,500rpm
• P360: 360CP (265kW), 3.0-litri cu șase cilindri pe benzină MHEV, cuplu de 500Nm la 1,750-5,000rpm
• D250: 249CP (183kW), 3.0-litri cu șase cilindri diesel MHEV, cuplu de 570Nm la 1,250-2,250rpm
• D300: 300CP (221kW), 3.0-litri cu șase cilindri diesel MHEV, cuplu de 650Nm la 1,500-2,500rpm

GALERIE FOTO

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: JLR


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide