Noul logo Kia produce confuzie. A auzit cineva de mașinile KM?

Autor: Cristian Agatie acum 10 luni Știri auto

Noul logo Kia, care a fost prezentat la începutul anului iar acum se regăsește deja pe modelele gamei Ceed, produce confuzie. Mulți citesc greșit literele de pe siglă, iar acum Reddit abundă în discuții despre „mașinile KM”.

Intră în Galeria FOTO

Kia a decis schimbarea identității de marcă și, în cadrul acestei campanii, a fost lansat noul logo al mărcii coreene. În locul ovalului negru pe care numele mărcii era scris cu litere clare, Kia a optat pentru o siglă stilizată, în care cele trei litere sunt realizate într-o linie continuă. Noul logo arată bine, nu putem contesta, dar mulți nu recunosc literele de la care s-a pornit. Mai grav este că litera „i” este invizibilă pe noul logo, ceea ce îi face pe mulți să se întrebe cine este KN sau KM.

O discuție deschisă pe Reddit de utilizatorul u/Deus-system-failed arată confuzia pe care a stârnit-o în piață schimbarea siglei Kia. Titlul postării este simplu – „KM Cars?”. „Ați auzit vreodată de vreo mașină KM? Nici eu și nu am nici cea mai mică idee de unde sau de când a apărut. Google nu îmi dă nimic util”, începe textul postării de pe Reddit.

Noul logo Kia produce confuzie. Puțini îl asociază cu marca

Mai puțin măgulitor pentru noua identitate de marcă Kia, u/Deus-system-failed nu vede „nimic deosebit” la mașinile cu noul logo – mașinile au culori neutre și „nicio trăsătură distinctivă” sau vreo asemănare cu alte mărci cunoscute.

Desigur, ignorantul de Reddiot a fost imediat pus la curent de ceilalți utilizatori ai platformei. Aceștia i-au arătat că nu e vorba de o marcă nouă sau de vreun prototip, ci doar de un nou logo ăentru o marcă relativ populară în Statele Unite.

Motivul anunțat de Kia pentru schimbarea emblemei a fost evoluția marcantă a mașinilor sale. Noul logo are menirea de a marca ruperea de un trecut în care marca Kia era percepută ca producătoare de mașini ieftine. Noile modele au crescut semnificativ în calitate și tehnologii, iar noul logo ar trebui să marcheze această schimbare drastică. Din păcate, nu toată lumea reușește să asocieze noul logo cu marca pe care o cunoșteau.

sursa: Jalopnik

Tags:


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide