Peugeot E-Rifter este un van electric care vrea să fure atenția de la SUV-uri – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu 08 nov. 2023 Știri auto

Peugeot a dezvăluit actualizarea pentru versiunea electrică a van-ului Rifter. E-Rifter facelift are un aspect mai robust și beneficiază de autonomie mai mare.

Odată cu introducerea unei game actualizate de vehicule ușoare, Peugeot a prezentat și noua versiune a van-ului electric E-Rifter. Cea mai recentă versiune a monovolumului prezintă un design mai îndrăzneț, tehnologii îmbunătățite și o creștere mică a autonomie totale, păstrând în același timp sistemul de propulsie electric familiar de la predecesorul său.

Peugeot E-Rifter este versiunea de pasageri a van-ului de transport marfă E-Partner. Putem observa imediat farurile LED cu design nou, mult mai moderne, care se integrează bine în designul barei frontale. Așa cum a fost cazul și cu modelul anterior, Peugeot E-Rifter integrează elemente de stil tipice unui crossover, cum ar fi ornamentele din plastic, șine montate pe plafon și o gardă la sol generoasă.

Practicalitatea surclasează orice SUV

Fiind, în esență, o dubă, E-Rifter oferă spațiu generos pentru pasageri și bagajele acestora. Modelul este disponibil în două stiluri de caroserie: Standard și Long. Configurația standard măsoară 4,4 metri în lungime, în timp ce versiunea alungită măsoară 4,7 metri. Ambele versiuni pot fi comandate cu 5 sau 7 scaune și ambele variante beneficiază de uși glisante pe fiecare parte.

În configurația standard, portbagajul măsoară 775 de litri și poate fi extins până la un volum de 4.000 de litri în configurația Long, cu toate scaunele pliate.

Cât despre trenul de rulare, trebuie să știm că nimic nu s-a schimbat în acest departament. Astfel, singura opțiune disponibilă este versiunea cu un singur motor electric și 136 CP, alimentată de aceeași baterie de 50 kWh.

Performanța rămâne neschimbată, cu o accelerație 0-100 km/h în 11,2 secunde și o viteză maximă de 135 km/h. Totuși, îmbunătățirile de eficiență, inclusiv un nou sistem de frânare cu regenerare și adăugarea unei pompe de căldură au dus la o autonomie în regim de testare WLTP crescută la 320 km, comparativ cu cei 280 km ai predecesorului său. O încărcare completă durează 5 ore într-un wallbox de 11 kW, în timp ce bateria este compatibilă cu încărcare rapidă de 100 kW DC.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Peugeot


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide