Prezentare Maybach 62 din Țiriac Collection. Sedanul ultra-luxos cu panouri solare

Autor: Promotor acum 7 zile Știri auto
Prezentare Maybach 62 din Țiriac Collection. Sedanul ultra-luxos cu panouri solare

Maybach 62 era, la începutul anilor 2000, etalonul luxului în industria auto. Chiar și în zilele noastre, sedanul de lux are un cuvânt de spus.

Astăzi, la ProMotor, vă prezentăm una dintre cele mai luxoase mașini create vreodată. Este vorba despre Maybach 62, cea mai luxoasă mașină de la începutul anilor 2000.

Maybach 62 avea și un preț pe măsura luxului pe care îl oferea. În anul 2005, pentru a avea o astfel de mașină, trebuia să scoți din buzunar circa 400.000 de euro. Opțiunile nu erau puține și le vom prezenta în cele ce urmează.

Ceea ce punea în mișcare limuzina de peste 2,8 tone era un motor V12 de 5,5 litri. Acesta dezvolta 557 de cai putere și 900 Nm cuplu. Astfel, această mașină reușea să sprinteze de la 0 la 100 de kilometri pe oră în doar 4,9 secunde, în ciuda faptului că mașina cântărea aproape trei tone. Pentru a opri această mașină, au fost instalate câte două etriere de frână.

Pentru a alimenta uzina de sub capotă, mașina are un rezervor de 110 litri. Dacă ar fi să îi faci plinul cu benzină premium, acest lucru ar costa circa 900 de lei.

Maybach 62 – 6,2 metri de lux

Da, Maybach 62 are, după cum sugerează numele, o lungime de aproximativ 6,2 metri. Distanța dintre punți era mai lungă decât generația de Ford Fiesta de la acea vreme.

Pentru a păstra o temperatură suportabilă pe timpul verii, atunci când mașina era oprită au fost instalate panouri solare pe plafon. Astfel, energia produsă de acestea alimenta instalația de climatizare, ca atunci când te urci în mașină să fie o temperatură optimă.

Înainte de vorbi despre interior, trebuie să amintim de ușile spate. De ce? Pentru că acestea au peste un metru lungime și se pot închide automat la apăsarea unui buton de la interior.

Mutându-ne la interior regăsim materiale exclusiviste și mult spațiu. Interiorul este finisat cu mult lemn, piele, alcantara și metal. Până și butoanele volanului sunt realizate din lemn.

Între șofer și ocupanții locurilor spate există un despărțitor. Acesta are o foaie din sticlă care poate fi opacizată la apăsarea unui buton. Astfel, șoferul nu poate vedea ce se întâmplă în spate. De asemenea, nici nu poate auzi discuțiile ocupanților.

Mașina este unul dintre exponatele muzeului Țiriac Collection.

VIDEO cu prezentarea interiorului


Sursa foto: ProMotor



Comentarii
Inchide