Rar vezi o Corsa atât de verde şi tare în România.

Autor: Alexandru Banu 15 nov. 2016 Știri auto

Ce maşină avem noi aici?

Opel Corsa C GSi din 2004, 1.8 16v z18xe 125 de cai.

        

Când te-ai apucat de modificări, ce modificări i-ai făcut şi cât ţi-au luat ca timp? 

Maşina o am din 2009 şi de atunci fac câte ceva la ea. În primii ani am făcut mai puţine că aveam multe de învăţat, iar în ultimii 3 ani i-am făcut de toate. Am fost mereu fan JDM şi mai nou Rocket Bunny şi am zis de ce să nu fac prima Corsa C cu overfendere. Maşina oricum o lăţisem în anii trecuţi pentru a putea pune jante cât mai late. Modificările maşinii sunt următoarele: Body kit exterior/interior Steinmetz (prelungiri faţă/spate, praguri, eleron şi grilă la exterior şi pedale, mâner frână de mână şi nucă schimbător la interior), bandouri eliminate, aripi şi bare evazate, mâner portbagaj anulat etc. Culoarea maşinii la început a fost neagră, apoi am avut 2 nuanţe de Verde de pe Focus RS apoi am trecut la Minty din paletarul celor de la Porsche. Jantele sunt XXR 550 pe 16 ca să putem respecta dimensiunile din talon. Suspensie airride independentă, iar la motor axe cu came, evacuare cap coadă şi soft. Astea aşa pe scurt.

 

Unde ai făcut-o, câţi oameni au lucrat la ea? 

Aici e greu de spus şi de enumerat. În atâţia ani pot spune că a trecut prin mâinile multora. Dar puţini merită precizaţi. George Despa un vechi prieten care a vopsit-o ultima oară şi cu el am modificat şi overfenderele ca să pice pe maşină. Bertone Garage pentru toată mecanica maşinii, Expert Wheels pentru fitment şi AFS-Air Force Suspension Ro pentru echiparea maşinii cu suspensie independentă pe perne.

 

Ai avut vreo problemă tehnică în timpul modificărilor? 

Am tot avut probleme mai ales la început pentru că nu cunoasteam nimic în acest domeniu şi tot ce am învăţat până în ziua de azi am învăţat pe pielea şi maşina mea. Probleme tehnice au tot fost pentru că mai tot ce am făcut eu a fost Custom şi lucrat pe maşină şi cum socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din piaţă vă daţi seama.

 

E ceva ce ţi-ai fi dorit să-i faci în plus şi nu ai reuşit? 

Cam tot ce mi-am dorit am reuşit într-un final să îi fac. A mai rămas doar să o fac turbo, şi la interior să pun nişte scaune sport Bride şi un rollbar în culoarea maşinii.

 

Cât costă maşina asta acum – preţul intial model stoc + modificări. 

Eu am dat pe ea 5800 euro în 2009, însă maşina costă foarte puţin chiar dacă este GSi cu multe echipări şi an bunicel pentru o Corsa C. Totuşi este un Opel. Iar preţul modificărilor prefer să nu îl spun că aş lăsa loc de foarte multe comentarii nedorite. 

 

Mai sunt în Bucureşti maşini ca ale tale sau poate chiar mai tari? 

Sunt prin ţară mai multe Corsa C modificate dar niciuna ca a mea. A mea fiind unică în lume cu Wide body, overfendere şi kitul complet Steinmetz fiind foarte greu de găsit în ziua de azi.

CORSA LUI DIMA (GALERIE FOTO)

  

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide