Noua reclamă la Dacia Duster – „Nu-ți trebuie buget de Hollywood ca să-ți iei un blockbuster!”

Autor: Elena Luchian 15 iun. 2020 Știri auto

“Nu-ți trebuie buget de Hollywoo ca să-ți cumperi un blockbuster”, este sloganul din noua reclamă la Dacia Duster difuzată în Marea Britanie.

GALERIE FOTO

Dacia UK promovează astfel un program de finanțare care le aduce clienților oferte interesante. Astfel, Dacia Duster cu echipare Prestige, în versiune TCe 100 și tracțiune față este disponibilă în Regatul Unit pentru 16.445 de lire sterline, echivalentul a aproximativ 18.320 de euro. În preț intră și vopseaua metalizată.

Această versiune nu este disponibilă în România în echipare Prestige, dar Dacia Duster TCe 100 poate fi comandată cu echiparea inferioară Comfort pentru 14.650 de euro. Vopseaua metalizată duce prețul la 15.040 de euro.

Englezii pot comanda și Dacia Sandero Stepway la ofertă. În versiune TCe 90 și echipare Essential, costă 10.705 lire sterline, adică aproximativ 11.925 de euro.

La noi, această versiune cu echiparea de bază pornește de la 10.850 de euro cu vopseaua metalizată inclusă în preț.

Reclamă inovatoare la Dacia Duster

Spotul publicitar postat de Dacia UK pe canalul său de YouTube este unul dintre cele mai reușite dintre cele care promovează modelul construit la Mioveni. Acesta este realizat în timpul restricțiilor impuse de pandemia de coronavirus.

Clipul prezintă mașina într-o hologramă. În imaginea tridimensională, Duster rulează într-un decor nocturn. La un zoom out, se poate observa că în realitate, acțiunea are loc într-o cameră în care se află doi tineri care produc diverse zgomote specifice rulării unui automobil, pentru ca totul să pară cât mai real.

Pentru a crea coloana sonoră, cei doi folosesc mai multe obiecte casnice: pahare, un pick-up, un uscător de păr și chiar o șurubelniță electrică.

Reclama este încheiată de sloganul “Nu ai nevoie de un buget de Hollywood pentru a-ți cumpăra un blockbuster”.

Dacia este, într-adevăr un blockbuster în Europa. Conform datelor furnizate de JATO Dynamics, modelul românesc a devansat, în repetate rânduri, ultra-popularul Renault Captur, devenind astfel cel mai bine vândut SUV în clasa mică.

VIDEO:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=VAKcSO1xAvk&feature=emb_logo

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide