Renault face un recall pentru 556 de SUV-uri Arkana în România

Autor: Cristian Gubandru 01 mart. 2022 Știri auto

Renault Commercial Roumanie recheamă în service 556 de SUV-uri Renault Arkana. Recall-ul vizează softul calculatorului direcției asistată.

Recall Arkana pentru pierderea asistării direcției

Renault a identificat un risc de pierdere a asistării direcției, însoțit de aprinderea pe tabloul de bord a martorului luminos de direcție asistată.

Durata timpului petrecut în service pentru verificarea și recalibrarea calculatorului de direcție asistată este estimată la 0,7 ore.

„Echipele noastre au constatat că există riscul de pierdere a asistării direcției, însoțit de aprinderea pe tabloul de bord a martorului luminos de direcție asistată. Vă invităm așadar să contactați în cel mai scurt timp un reparator din Rețeaua autorizată Renault din România și să stabiliți o programare în vederea verificării și recalibrării calculatorului de direcție asistată al vehiculului. Intervenția va fi realizată gratuit, costurile fiind acoperite de constructor”, anunță reprezentanții Renault.

Intră în Galeria FOTO

Modelul Arkana a fost lansat în Europa în prima jumătate a anului 2021.

Renault Arkana care a ajuns pe piața europeană are la bază platforma nouă, CMF-B, într-o versiune extinsă. Modelul care se vinde în Rusia este construit local pe platforma B0, care stă și la baza lui Duster de la Dacia.

SUV-ul coupe măsoară 4.570 de milimetri în lungime, 1.820 de milimetri în lățime și 1.576 de milimetri în înălțime. Ampatamentul său este e 2.720 de milimetri. Sunt proporții care îl poziționează în gama Renault între Kadjar și Koleos.

Modelul este disponibil în versiune TCe 140 EDC și în versiune E-Tech, fiecare dintre ele cu trei linii de echipare (Zen, Intens și RS Line).

Motorul aspirat TCe 140 cu o capacitate cilindrică de 1,3 litri are un cuplu de 260 Nm disponibil de la 1.600 rpm și asigură combinația perfectă între consumul de combustibil, manevrabilitate și confort la volan.

Motorul TCe micro-hibrid cu o capacitate cilindrică de 1,3 litri, are un sistem suplimentar cu alternator-starter asociat cu o baterie Litiu-Ion de 12V aflată sub scaunul pasagerului.

Sursa: ANPC

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Cristian Gubandru
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax, parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn, parte ... citește mai mult

Comentarii
Inchide