Restricții de viteză pe șoselele din județul Brașov

Autor: Cristian Agatie acum 10 luni Știri auto

Pe mai multe tronsoane de drum din județul Brașov au fost introduse restricții de viteză și interdicția depășirii, pentru creșterea siguranței rutiere. Măsura a fost anunțată de DRDP Brașov la recomandarea Poliției Rutiere.

Intră în Galeria FOTO

Potrivit unei postări a Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov, pe mai multe tronsoane de drum național din Brașov se va putea circula cu maxim 70 km/h, iar în unele zone s-a decis interzicerea depășirii, după ce polițiștii brașoveni au reevaluat marcajele rutiere din județ.

„În ultimele zile DRDP Brașov, la recomandarea Poliției Rutiere, a modificat marcajele rutiere pe mai multe tronsoane de drum pe care s-au petrecut accidente grave. Astfel, au fost introduse limitări de viteză, a fost interzisă depășirea și s-au aplicat marcaje rezonatoare pe mai multe sectoare de pe DN1, DN13 și DN73A”, se arată în postarea DRDP Brașov.

Anii trecuți, tot pentru a limita accidentele, au fost montate separatoare de sens din beton pe sectoare din DN 1, DN 13, DN 73 și DN 11, rolul acestora fiind de a preveni coliziunile frontale, cauzate, de multe ori, de depășirile pe contrasens.

Restricții de viteză pe șoselele din județul Brașov. Ce soluții au brașovenii?

Soluția este însă construirea drumurilor de mare viteză, așa cum sunt autostrăzile și drumurile expres. Județul Brașov este unul dintre cele mai slab reprezentate la acest capitol, astfel că orașul reședință de județ are conexiuni rutiere exclusiv prin drumuri cu o singură bandă pe sens.

Recent, a fost scos de la sertar proiectul autostrăzii Brașov – Făgăraș, care va asigura conectarea la rețeaua de autostrăzi existentă în centrul țării. Tronsonul, cu o lungime de 46 de kilometri, este la cel puțin cinci ani distanță de finalizare

Un alt proiect, Brașov – Comarnic – Ploiești, bate pasul pe loc, în ciuda faptului că este cerut cu insistență de șoferii din sudul țării. La începutul anului, Ministeriul Transporturilor anunța licitație pentru realizarea studiului de fezabilitate. Într-un scenariu optimist, această autostradă ar putea fi gata în cel puțin zece ani.



Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide