S-a optimizat transportul în comun în cartierul Drumul Taberei. Ce linii sunt afectate

Autor: Cristian Agatie 23 sept. 2021 Știri auto

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a anunțat că a optimizat transportul în comun în cartierul Drumul Taberei. Cinci linii de autobuz din cele 21 care deservesc locuitorii din această zonă a Bucureștiului au fost modificate.

Intră în Galeria FOTO

Schimbările anunțate de TPBI au fost operate luând în calcul funcționalitatea noii magistrale de metrou,  propunerile primite de la călători, sondajele efectuate în rândul populației, dar și simulările realizate de specialiști, se arată într-un comunicat. Astfel, TPBI a decis remodelarea liniilor existente și introducerea uneia noi în acest ansamblu de locuințe al Sectorului 6.

Devierea liniei 105 pe ramura de nord a bulevardului Drumul Taberei susține linia 168, care a devenit extrem de solicitată după deschiderea anului școlar și după eliminarea unor linii care dublau nejustificat acest traseu. Linia 105 va funcționa în ambele sensuri de la terminalul „Valea Oltului”, pe Strada Valea Oltului, Strada Valea Argeșului, Drumul Taberei (ramura de nord), apoi traseul actual.

Prin remodelarea liniei 138, care tranzitează cartierul Drumul Taberei, din cartierul Militari până la noul terminal „Dedeman Ghencea”, este asigurată o legătură extrem de necesară între cele două cartiere, dar și preluarea călătorilor către zone foarte importante pentru cetățenii Sectorului 6. Linia 138 funcționează acum pe traseul de bază între terminalul „Cartier Militari” și intersecția Bulevardul Timișoara/ Strada Romancierilor, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Strada Romancierilor, Drumul Taberei (inel și ramura de sud), Strada Brașov, până la noul terminal „Dedeman Ghencea”.

S-a optimizat transportul în comun în cartierul Drumul Taberei. Mai multe autobuze au trasee modificate

Și autobuzele liniei 168 circulă puțin diferit: pe traseul de bază între terminalul „Cartier Constantin Brâncuși” și intersecția Aleea Masa Tăcerii/ Strada Valea Oltului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Strada Valea Oltului, Strada Valea Ialomiței, Drumul Taberei (ramura de nord) și traseul actual.

De asemenea, linia 173 are capătul la noul terminal Valea Ialomiței, și nu la Valea Argeșului, ca până acum. Astfel, linia funcționează pe traseul de bază între terminalul „Șura Mare” și intersecția Drumul Taberei/ Strada Valea Argeșului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Drumul Taberei, Strada Valea Ialomiței, terminal „Valea Ialomiței”.

Linia 221 funcționează între terminalul „CET Vest Militari” și intersecția Strada Valea Argeșului/ Drumul Taberei, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Drumul Taberei (ramura de sud), Strada Brașov, până la noul terminal „Dedeman Ghencea”.

Primarul Nicușor Dan a anunțat recent schimbări majore la STB, dar și controale la sânge pentru depistarea celor care circulă fără bilet.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide