Skoda renunță la modelul Citigo

Autor: Marius Vișan acum 2 ani Știri auto
Skoda renunță la modelul Citigo

Skoda Citigo iese de pe piața deoarece producătorul auto ceh își concentrează eforturile pe modele mai mari și electrificare.

Viitorul modelului de oraș, care este frate cu Volkswagen Up și Seat Mii, a fost de mult timp pus în discuție, dar șeful vânzărilor și marketing al Skoda, Alain Favey, a confirmat că Citigo nu va mai primi o nouă generație, informează autocar.co.uk.

El a spus: „Citigo va dispărea. Nu va exista o înlocuire a actualei game Citigo și nu avem intenția de a produce o mașină de asemenea dimensiuni în viitor.”

Anunțul vine în condițiile în care Skoda a lansat modelul Citigo-e iV electric. Modelul cu emisii zero a fost pus în vânzare la începutul primăverii.

Skoda a prezentat primul său automobil complet electric încă din prima parte a lui 2019, iar la început de 2020 Citigo-e iV a putut fi comandat și în România. Prețul acestui model pornea de la 19.990 de euro TVA inclus.

Citigo-e iV și are o autonomie de 265 km de la bateria sa de 37 de kilowati-oră, număr de kilometri măsurați în ciclul de testare WLTP din Europa. Citigo-e are un motor electric de 81 CP și poate accelera de la 0 la 100 km / h  în 12,5 secunde. Viteza maximă este de 130 km / h.

Skoda a dezvăluit primul său vehicul electric, Enyaq, la începutul acestei toamne

În această săptămână, Skoda a dezvăluit primul său vehicul electric, model de sine stătător, Enyaq, construit pe platforma MEB a VW. Favey a spus că acest model, alături de modelul existent Superb hibrid plug-in Octavia hibrid plug-in, va permite brandului să valorifice cererea tot mai mare de modele electrificate.

Cu toate acestea, modelele mai mici Skoda nu vor primi versiuni electrificate pentru viitorul apropiat, deoarece tehnologia costisitoare ar face astfel de mașini inaccesibile pentru clienți, a spus Favey.

El a mai spus că nu există planuri solide pentru următorul model electric al Skoda după Enyaq și că Skoda urmărește îndeaproape cererea pentru mașinile pe baterii. El a adăugat că flexibilitatea platformei MEB a Grupului VW a însemnat că perioadele de dezvoltare ale EV-urilor viitoare ar putea fi mult mai rapide decât ale mașinile tradiționale cu motor de ardere.

Tags:


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006, când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian

Comentarii
Inchide