Șoferii Opel nu se tem de sezonul mai întunecos. Mai multe informații despre farurile adaptive IntelliLux LED matrix

Autor: Marius Vișan 30 oct. 2020 Știri auto

Chiar dacă ceasurile au trecut la ora de iarnă, șoferii Opel nu se tem de sezonul mai întunecos: de la Corsa și Astra până la vârful de lance al mărcii, Insignia, autovehiculele lor sunt echipate pentru conducerea în condiții de luminozitate scăzută cu farurile IntelliLux LED matrix.

Farurile LED cu numeroase funcții automate sunt disponibile pentru majoritatea autoturismelor Opel, Opel Grandland X și noul Opel Crossland beneficiază și ele de Luminile LED, mai durabile și mai eficiente energetic comparativ cu sistemele convenționale.

Farurile adaptive cu funcție anti-orbire și o lumină similară celei naturale

Sistemul de iluminat IntelliLux LED matrix este cu mult superior sistemelor convenționale cu xenon, fiind mai precis și mai puternic. Farurile inteligente sporesc siguranța și confortul în timpul conducerii în condiții de întuneric. Imediat ce autovehiculul iese din mediul urban, farurile matrix activează automat faza lungă și adaptează în mod continuu raza de acțiune și distribuția fasciculului luminos, indiferent dacă autovehiculul se deplasează pe autostradă, drumuri rurale sau într-un viraj.

Segmentele LED se adaptează rapid și automat la situația din trafic

LED-urile individuale se sting în câteva milisecunde, transformând noaptea în zi, fără a-i orbi pe ceilalți participanți la trafic care circulă din sens opus.

Sistemul de iluminat adaptiv IntelliLux LED Pixel al modelului Insignia include 168 de elemente LED, 84 per far. Numărul mare de segmente LED care reacționează în continuu asigură o adaptare perfectă. Autovehiculele din față sau cele care circulă din sens opus sunt „eliminate” cu precizie din fasciculul luminos.

Sistemul de iluminat Pixel asigură în special o iluminare mai bună pentru autostradă. În virajele spre stânga, este asigurată o iluminare suplimentară spre stânga, sporind vizibilitatea șoferului asupra benzii de circulație, în timp ce partea dreaptă este iluminată suficient pentru ca acesta să poată vedea, de exemplu, indicatoarele rutiere. În virajele spre dreapta, este asigurată o iluminare mai mare spre dreapta, pentru a evita orbirea celorlalți participanți la trafic care circulă din sens opus.

GALERIE FOTO

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Tags:


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide