Sony caută noi parteneri pentru a putea produce în serie mașini electrice

Autor: Mihai Morcovescu 21 ian. 2022 Știri auto

Concernul nipon de produse electronice Sony a prezentat la începutul anului conceptul unui SUV electric, denumit Vision-S 02. Acum, niponii anunță că încearcă să găsească parteneri tehnologici pentru a putea introduce în producția de serie vehiculul cu zero emisii cu două motoare electrice și tracțiune integrală.

Cei de la Sony și-au făcut publice intențiile în ceea ce privește mobilitatea electrică. Japonezii plănuiesc să transforme mașinile cu zero emisii din simple mijloace de transport în spații de divertisment.

Sony colaborează cu Magna-Steyr, Bosch și Valeo

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

De ceva vreme, conducerea autonomă și conectivitatea 5G au fost implementate în industria auto. Astfel, „electricele” vor deveni curând adevărate platforme mobile destinate serviciilor de informare și de divertisment.

Până în prezent, Sony a construit două prototipuri de vehicule electrice. În 2020, a prezentat un sedan denumit Vision-S01. Anul acesta, la CES 2022 de la Las Vegas, niponii au venit cu o nouă propunere, și anume SUV-ul cu șapte locuri Vision-S02.

Printre partenerii cu care Sony a colaborat se numără și producătorul canadian de șasiuri Magna-Steyr. Acesta produce la uzina de la Graz (Austria)modele precum Toyota Supra, BMW Z4 sau Mercedes-Benz G-Class.

De asemenea, Sony mai are și alte parteneriate cu companii din Europa. Printre acestea amintim Bosch, Valeo și start-up-ul maghiar de vehicule autonome AImotive.

Pentru a aduce un vehicul electric pe piață, Sony ar trebui probabil să investească masiv în instalații și în echipamente. Americanii de la Tesla, care au livrat primul lor automobil electric în 2008, au cheltuit miliarde de dolari pentru ca afacerea să devină viabilă.

Sony este doar ultima companie din domeniul tehnologiei care explorează oportunități în industria auto. Lista mai cuprinde nume grele precum Apple, LG Electronics, Foxconn, Xiaomi sau Alibaba.

Sursa: Reuters

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Sony


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide