Stellantis face 850 de noi angajări la uzina unde se produce modelul Peugeot 308

Autor: Mihai Morcovescu acum 4 luni Știri auto

Grupul Stellantis va adăuga 850 de locuri de muncă la uzina sa din Mulhouse ca urmare a cererii uriașe pentru modelul Peugeot 308. Noile angajări vor fi efectuate în perioada imediat următoare. Astfel, la jumătatea lunii martie, va fi introdus un al treilea schimb la sit-ul de producție din orașul francez.

Anunțul a fost făcut de mai mari sindicate din Franța, FO Metaux și CFE-CGC, într-un comunicat postat pe Facebook.

Interesul pentru noua generație a compactei este uriaș deoarece oferite în premieră opțiuni plug-in hybrid cu 180 și 225 CP. Acestea sunt disponibile atât pentru varianta clasică hatchback, cât și pentru break.

Stellantis nu va concedia oameni și nici nu va închide fabrici

Noul Peugeot 308 (17)

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Totuși, privind în perspectivă, sindicate franceze au motive de îngrijorare. Tranziția către producția exclusivă de mașini 100% electrice și de baterii va echivala cu pierderea a mii de locuri de muncă.

De altfel, la sfârșitul anului trecut, CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, vorbea despre această perspectivă sumbră. Șeful companiei declara că tranziția accelerată către producția exclusivă a vehiculelor cu zero emisii amenință multe locuri de muncă.

Cu toate acestea, Tavares insistă că Grupul Stellantis va fi un adevărat scut de protecție pentru angajați. De asemenea, activitățile celor 14 mărci din grup și fabricile existente la ora actuală nu vor avea de suferit.

Boss-ul companiei rezultată din fuziunea Grupului PSA Peugeot-Citroen și Alianței Fiat-Chrysler a reiterat faptul că nu se vor face concedieri și nici nu vor fi închise fabrici.

Crearea a încă 850 de locuri de muncă la uzina din Mulhouse reprezintă o dovadă clară  a politicii companiei. Este vorba de ideea de bază că fuziunea din urmă cu un an nu a fost un risc, ci un scut pentru activități și angajați.

Sursa: AutoNews


Sursa foto: Peugeot


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide