SUV-ul compact Alfa Romeo Stelvio va primi în cursul anului 2023 un facelift minor

Autor: Mihai Morcovescu 08 mart. 2022 Știri auto

Alfa Romeo Stelvio, primul SUV din istoria de peste 110 de ani a mărcii milaneze, va primi în cursul anului 2023 un facelift minor. Operația de restilizare de la mijlocul ciclului de viață a fost amânată timp de doi ani din cauza pandemiei de Covid-19 generată de noul coronavirus. O altă cauză pentru care facelift-ul a fost amânat a reprezentat-o criza globală de semiconductori.

Alfa Romeo Stelvio va beneficia de modificări estetice discrete

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

La o lună după ce italienii au dezvăluit noul lor SUV compact Tonale, au apărut primele informații referitoare la Stelvio facelift. SUV-ul milanez de dimensiuni compacte va avea un design ușor modificat, mai ales la partea frontală. Aici, modelul va primi faruri full-LED și o bară de protecție revizuită.

Cel puțin asta se poate vedea în fotografia care circulă în mediul online. Un prototip Stelvio  pre-serie cu un camuflaj aproape inexistent a fost surprins în timpul unor teste efectuate pe străzile din orașul italian Modena.

Fotografia a fost distribuită pe diverse rețele de socializare, inclusiv pe pagina de Facebook Alfistitalia. Se poate observa, de asemenea, că prototipul rulează pe un set nou de jante. Acestea par să aibă diametrul de 19 sau de 20 inch.

Profilul lateral și partea din spate a lui Stelvio facelift nu pot fi văzute în această imagine. Este de așteptat, însă, ca spoilerul posterior să fie și el redesenat, iar stopurile să primească o nouă semnătură grafică.

Oficialii de la Alfa Romeo au confirmat recent că vor lansa câte un model nou în fiecare an până în 2026. Primul a fost deja lansat, și anume SUV-ul compact Tonale, care a fost dezvăluit în luna februarie. Va urma un SUV de mici dimensiuni în 2024.

Sursa: Carscoops

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide