SUV-ul electric Subaru Solterra sosește în această vară

Autor: Cristian Gubandru acum 8 luni Știri auto

Subaru Solterra, prima mașină electrică produsă în serie de Subaru, sosește în această vară. Modelul, cu o gardă la sol de 21 cm, a fost dezvoltat în colaborare cu Toyota. Prețul depășește 45.000 de dolari.

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Noul Subaru Solterra are 4,69 m lungime și 1,86 m lățime, ceea ce îl face puțin mai mare decât un Subaru Forester.  Portbagajul are 421 de litri.

Noul SUV electric are două motoare electrice, unul amplasat pe puntea față, iar celălalt pe cea spate. Ambele au o putere de 80 kW și 168,5 Nm, pentru o putere maximă combinată de 160 kW (218 CP).

Subaru Solterra are componente asemănătoare cu Toyota bZ4x. Subaru Solterra va putea fi comercializat începând cu a doua jumătate a anului 2022 și va fi un rival pentru Ford Mustang Mach-E.

Subaru și-a prezentat primul model electric: Solterra

Solterra are un acumulator de 71,6 kWh și vine în două versiuni: una cu tracțiune pe față și care are o autonomie de 530 km, în timp ce versiunea cu tracţiune integrală poate parcurge 460 km cu o singură încărcare.

De asemenea, modelul poate dezvolta 201 cai putere. Mașina are în dotare și o setare X-Mode AWD, despre care Subaru spune că a fost proiectată special pentru momentele în care mașina parcurge drumuri accidentate.

Modelul cu tracțiune față vine cu roți de 18 inch ca standard, în timp ce varianta cu tracțiune integrală poate fi echipată cu aliaje de 18 sau 20 de inci.

Subaru mai anunță că o reîncărcare a bateriei la 80% ar trebui să dureze aproximativ 30 de minute, la fel cum se întâmplă și la Toyota bZ4x.

Acest nou SUV electric face parte din strategia pe termen lung a brandului Subaru. Producătorul japonez ar vrea ca până în 2030 vehiculele electrice să reprezinte 40% din vânzările sale globale.

Sursa: Electrichunter.com

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Subaru.com


Cristian Gubandru
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax, parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn, parte ... citește mai mult

Comentarii
Inchide