Top 10 cele mai bune interioare ale maşinilor din 2016. GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 15 apr. 2016 Știri auto

 


Ca şoferi, ne petrecem cel mai mult timp în maşinile noastre, deci nu e de mirare că interioarele sunt una dintre cele mai importante, dar uneori neglijate, aspecte ale oricărui vehicul.

În fiecare an, site-ul WardsAuto face un top 10 al celor mai bune interioare ale maşinilor din Statele Unite, printre criteriile de selecţie se află modul cum au fost proiectate, materialele care s-au folosit, ergonomia, siguranţa, confortul, finisajele şi uşurinţa cu care se foloseşte interfaţă maşină.

GALERIE FOTO

Topul de anul acesta este dominat de interioare ale unor maşini de lux, cu şase din cele zece locuri. În anii anteriori, doar trei branduri de lux apăreau pe aceste liste.

Publicaţia susţine că aceast lucru se datorează numărului mare de noi modele de lux, 19 din cele 47 de vehicule eligibile pentru acest an aparţinând unor mărci premium. De exemplu, Audi a lansat cinci maşini noi: A4, A6, Q7, S7 şi TTS, în timp ce BMW şi Lexus, fiecare a avut câte trei noi intrări.

1. AUDI TTS

Cel mai impresionant lucru la noul coupe sport Audi a fost simplitatea şi eficienţa panoului de bord complet digital, care include, sistem infotainment şi navigare, precum şi integrarea unor butoane în locurile potrivite pe panoul de bord.

2. BMW Seria 7

Designul interior al noului BMW Seria 7 păstrează caracteristicile de bază cu care germanii şi-a obişnuit clienţii, dar aceştia au făcut şi unele schimbări pentru a-i mulţumi şi clienţii ce mai pretenţioşi. De exemplu, consola centrală a lui BMW Seria 7 dispune de un senzor 3D care „citeşte” gesturile pe care le faci cu mâna dreaptă. De exemplu, ca să deviezi un apel, e suficient să mimezi că-i dai cuiva un dos de palmă. 

3. CADILLAC XT5

Succesor al lui SRX, noul crossover de lux XT5 de dimensiuni medii, atrage atenţia la interior prin finisajele fără cusur. Apoi, este extrem de confortabil şi ergonomic, iar din scaunul şoferului toate comenzile sunt uşor accesibile.

4. CHEVROLET CAMARO

Noul Chevrolet Camaro vine cu materiale suficient ”modernizate”, în palele îndrăzneţe, astfel că stabileşte noi standarde pentru interiorele maşinilor din acest segment.

5. CHRYSLER PACIFICA

Noul Pacifica este un înlocuitor elegant pentru numele Chrysler Town & Country Minivan. Cei care l-au testat spun că este extrem de spaţios şi confortabil, şi chiar dacă are trei rânduri de scaune oferă spaţiu suficient pentru toţi pasagerii.

6. HONDA CIVIC

A 10-a generaţie a lui Honda Civic poate fi maşina cea mai puţin costisitoare din lista din acest an. Interiorul are numeroase caracterisitic sportive, un design modern şi o suită de opţiuni hi-tech care îl avantajează în faţa rivalilor.

7. LEXUS RX

A patra generaţie a lui Lexus RX vine cu tehnologii de ultimă generaţie şi dotări premium într-un interior revizuit vizibil în comparaţie cu cele ale modelulului precedent. 

8. MERCEDES-BENZ GLC

Interiorul are foarte multe elemente preluate de pe noul C-Class şi oferă o ambianţă garnisită cu materiale de cea mai bună calitate (potrivit nemţilor). Dar mai important decât asta este, probabil, spaţiul disponibil, care a crescut în toate direcţiile – pentru genunchi, coate, umeri şi cap – datorită ampatamentului mai lung decât la GLK.

9. NISSAN MAXIMA

Cei de la WardsAuto spun că au fost foarte impresionaţi de a opta generaţie Maxima. Cabina spaţioasă şi interiorul primitor face ca Maxina să concurează cu vehicule mult mai scumpe ale unor branduri de lux.

10. VOLVO XC90

La interior, noul XC90 vine cu până la şapte locuri (fiecare cu spaţiile lui depozitare), scaunele de pe rândul al treilea putând să găzduiască şi persoane de 1,7 metri înălţime. Tapiţeria este dintre cele mai bune (are şi etichetă cu steagul Suediei), iar materialele şi finisajele nu anunţă decât delectare în purul stil premium. Nu s-a făcut rabat de la aluminiu, lemn şi piele pentru a crea cel mai luxos interior care a existat vreodată pe un Volvo – şi n-am zis-o noi pe asta, au zis-o chiar oficialii. 

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide