TOP 5 cele mai capabile SUV-uri în teren accidentat. Niciunul nu costă mai mult de 7000 de euro

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 săptămâni Știri auto

SUV-urile erau în trecut niște mașini spartane care, de cele mai multe ori, erau văzute aproape ca niște autoutilitare. În prezent, acest segment al lumii auto înglobează o gamă largă de oferte, fiecare cu caracteristici specifice.

Sports Utility Vehicles sau SUV-uri, sunt acele mașini care au fost create cu un scop mai presus de restul: să poată fi folosite în teren accidentat. Cu timpul, abilitățile off-road au fuzionat cu acele calități care permit rularea în confort pe asfalt, dând naștere unor mașini care poate că doar arată capabile, dar nu pot ajunge mai departe decât ar putea un banal sedan.

Cu toate acestea, vă vom prezenta 5 dintre cele mai capabile SUV-uri pe care le puteți cumpăra în bugetul de 7000 de euro. Toate anunțurile selectate de pe Mobile.de sunt valabile la momentul scrierii articolului.

Jeep Grand Cherokee – €4,990

Până de curând a fost cea mai mare mașină oferită de producătorul american. Generația WJ a fost cea de a doua a SUV-ului american, iar cea pe care noi am găsit-o are suflet german. În acea perioadă, Chrysler și grupul Daimler aveau un parteneriat, iar generația WJ avea sub capotă și un diesel de proveniență Mercedes-Benz. Acesta dezvolta 163 de cai putere. Motorul era cuplat la o cutie automată și avea, bineînțeles, sistem de tracțiune integrală. Exemplarul nostru este din anul 2003 și a parcurs 245.000 de kilometri.

Volkswagen Touareg – €6,250

Poate puțin neașteptat, dar SUV-ul Volkswagen are calitățile unui bun off-roader. Poate părea doar un alt crossover, dar Touareg are arsenalul cu care să înfrunte situațiile dificile. Precum exemplarul găsit de noi, modelul putea fi echipat cu suspensie pneumatică. Acest lucru să își modifice garda la sol în funcție de necesități. De asemenea, avea și diferențiale blocante care maximizau aderența. Au existat multe opțiuni de motorizare, dar exemplarul găsit de noi are sub capotă comunul 3,0 TDI, un motor V6 pe motorină. Acesta este cuplat la o cutie automată și dezvoltă 224 de cai putere. Acest Touareg este fabricat în 2005 și are la bord 278.700 de kilometri.

Land Rover Discovery 3 – €5,900

Disco, așa cum mai este el alintat printre pasionații brandului. Cea de a treia generație a lui Discovery încă este destul de populară printre cei ce frecventează mersul în natură. Este un SUV mare, spațios, dar și capabil în condiții de teren vitrege. Chiar dacă fiabilitatea poate avea un semn al întrebării în față, o mentenanță bună contează. Noi am găsit un exemplar din anul 2007. Acesta are un motor de 2,7 litri, pe motorină. Propulsorul diesel dezvoltă 190 de cai și este legat la o cutie automată. Mașina a parcurs 303.000 de kilometri.

Nissan Pathfinder – €5,350

Am avut un SUV american în listă, două din Europa, acum urmează ceva mai estic. Anume Nissan Pathfinder. Creat pe baza camionetei Navara, Pathfinder este pentru cei ce nu simt nevoia să aibă o benă de marfă. Este un SUV mare care are pretenții de off-roader. Exemplarul pe care noi l-am găsit este din anul 2008 și are sub capotă un motor de 2,5 litri diesel, care dezvoltă 171 de cai putere. Din 2008 și până acum, mașina a parcurs 210.000 de kilometri.

Nissan Patrol – €6,950

Încheiem lista noastră cu un model emblematic în scena off-road. Nissan Patrol este una dintre cele mai populare platforme pentru modificări și adaptări. De la suspensii, la punți, motoare și cutii de viteze. Nissan-ul Patrol este un SUV de dimensiuni mari, cu capabilități pe măsură. Sub capota exemplarului găsit de noi se află un motor diesel de 2,8 litri, care dezvoltă 129 de cai. În general, puterile Patrol-ului erau destul de modeste, însă compensa la alte capitole. Modelul pe care noi l-am găsit este din anul 1998 și 224.554 de kilometri.

 

 

 


Sursa foto: Mobile.de


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide