Land Rover Defender: Ce viteză atinge SUV-ul britanic pe Autobahn

Autor: Ionuț Vîlciu acum o lună Știri auto

Land Rover Defender a fost testat pe autobahn pentru a i se afla viteza maximă. SUV-ul britanic a bifat toate gradațiile vitezometrului.

Cei ce se ocupă de canalul de YouTube AutoTopNL au achiziționat un Land Rover Defender V8 și l-au dus pe autobahn pentru a vedea care este viteza maximă a SUV-ului.

Modelul pe care cei doi l-au testat este un Land Rover Defender 90. Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă că este versiunea cu ampatament scurt, fiind mezinul gamei. Sub capotă se află un motor de 5,o litri, care dezvoltă 525 de cai putere și 625 Nm. Toată această putere este transmisă la cele patru roți cu ajutorul unei transmisii automate cu 8 trepte. Land Rover Defender V8 poate sprinta până la 100 de kilometri pe oră în doar 5,2 secunde. Viteza maximă declarată de producător este de 240 de kilometri pe oră.

Vechiul Defender a fost întotdeauna un vehicul rudimentar, foarte greu de utilizat în viața de zi cu zi. Era o mașină cu tehnologie veche, care nu stătea bine pe drum, dar avea capabilități bune în teren. Noul Defender îmbină capabilitățile de off-road cu comoditățile pe care mașinile moderne le oferă.

Land Rover Defender V8 la viteză maximă

Noua generație a modelului Defender primește motoare moderne. Există motoare cu 4, 6 și 8 cilindri, fie diesel sau benzină. Vârful de gamă este Defender V8. Cea mai inedită versiune a sa este aceasta, ampatament scurt și motor V8 de 5,o litri și 525 de cai. Mașina cântărește aproape 2,5 tone, deci nu este un vehicul ușor deloc.

În testul efectuat de cei de la AutoTopNL, mașina a sprintat de la 0 la 100 km/h chiar mai rapid decât declară producătorul, în 5 secunde fix, mai exact. Viteza maximă indicată de vitezometrul mașinii a fost de 244 de kilometri pe oră. Impresionant, ținând cont de masa mașinii, dar și de faptul că nu este o sportivă aerodinamică.

VIDEO

Sursa: AutoTopNL


Sursa foto: AutoTopNL YouTube


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide